Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re:
Die zelfstandige houding zou eens beloond moeten worden- met een koning wellicht?
Re: Re: Re:
Vergist u zich niet. Ik denk dat de Oranjes deze petitie wel getekend hebben, maar dan vanuit Den Haag en Wassenaar ;-)
Re: Re:
Ik vind het gewoon jammer omdat ik erg veel sympathie voor Friesland, de Friesche(?) taal, de cultuur en de mensen voel.
Het spijt me, maar dit is het resultaat tot nu toe - Heerenveen: 85 - Drachten: 85 - Sneek 76 handtekeningen... van meer dan 40.000... :(
Wat een gotspe toch..! Ik schaam me te pletter en ga dus door met reclame maken voor oranje oordoppen, en op Facebook " Sorry voor dit koningslied"
Koning van Nederland
Sterkte Willempie !
Re:
Ook heel bijzonder dat v.d. Ende nu zegt dat schoolkinderen het al hebben ingestudeerd. Het lied werd vrijdag bekend, en maandag heeft elk schoolkind het al ingestudeerd? Maar ja, schoolkinderen hebben geen keus, die krijgen het gewoon voorgeschoteld. Dit is echt wel dwang, maar we zingen gewoon niet en stoppen onze oren dicht! Want het lied is echt te erg! Ik vind het armoedig en triest dat we niet de moed hebben iets beters voor de dag te komen.
Friesland
Net bood ik Friesland Willem Alexander als koning aan, wellicht is men in Friesland juist zo stil uit angst dat de Oranjes zich hun wortels herinneren! Vandaar die hang naar zelfstandigheid..
| This discussion has been closed. |