Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nee tegen het koningslied.
|
Eetschrijver Gast |
#12013-04-19 09:43Ik heb twee vingers nodig om in mijn oren te stoppen. Die derde steek ik dan wel op. De stamppot kan intraveneus. |
|
| |
|
Gast |
#22013-04-19 09:45Zonder woorden. |
|
| |
|
Gast |
#32013-04-19 09:45miauw |
|
| |
|
JB |
#4 Aftreden als onderdaan2013-04-19 09:46Ik ben wel tegen het koningslied, maar niet tegen het zijn van NL onderdaan. Waar kan ik dan tekenen? |
|
| |
|
Gast |
#52013-04-19 09:47Van dit lied wordt je toch spontaan republikein (als je dat al niet was)! |
|
| |
|
Gast |
#62013-04-19 09:47WAT IS DEZE LIETJE? |
|
| |
|
Linnas79 |
#7 Afzeiken2013-04-19 09:48Die 'alles afzeiken'-mentaliteit is toch weer typisch Nederlands. Je kunt er niks aan doen, het zit in je bloed. |
|
| |
|
Gast |
#82013-04-19 09:51Verstand op nul, blik op stamppot, vingers in de oren, weeïge spruitjeslucht in de neus. |
|
| |
|
Gast |
#92013-04-19 09:52Zolang er geen "Woeste Wortelstamp" in de tekst staat haak ik af..... |
|
| |
|
Gast |
#102013-04-19 09:52Mag alleen het woord zwakzinnig van de site verdwijnen?? |
|
| |
|
Gast |
#112013-04-19 09:53Als overtuigd monarchist treed ik af na dit wangedrocht! Emigreren lijkt me geen gekke overweging, al zal ik me kapot schamen als men in het buitenland achter deze draak komt! |
|
| |
|
Gast |
#132013-04-19 09:54Wat een troep! |
|
| |
|
Gast |
#142013-04-19 09:54hahaha |
|
| |
|
Gast |
#152013-04-19 09:55IK WILLEM NIET! |
|
| |
|
Gast |
#162013-04-19 09:56What has been heard can not be unheard... Er is geen bleekmiddel tegen opgewassen. Aaaaargghhh!!!! |
|
| |
|
Gast |
#172013-04-19 10:03Ik zit te wachten op Balkenende dit inzet direkt na de inhuldiging. |
|
| |
|
Gast |
#182013-04-19 10:04Nog nooit eerder zo'n slecht lied gehoord ! |
|
| |
|
Gast |
#192013-04-19 10:04Mag dat 'zwakzinnig' eraf? |
|
| |
|
Gast |
#21 Re:2013-04-19 10:06Ik vind 'zwakzinnig' naar. Mag dat eraf? Dan is het statement al helder genoeg. |
|
| |
|
Gast |
#222013-04-19 10:06Geen woning géén Koning! |
|
| |
|
Gast |
#23 #192013-04-19 10:07Eens met #4 Ik ben tegen het lied maar wil niet meteen aftreden als Nederlands Onderdaan waar kunne we dan tekenen |
|
| |
|
Gast |
#242013-04-19 10:07Plaatsvervangende schaamte valt mij ten deel... |
|
| |
|
Gast |
#252013-04-19 10:08Man man man, doe het dan niet. Wanstaltig slecht. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.