Stop Erfpachtuitbuiting

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Erfpachtuitbuiting.


Gast

#26

2013-02-14 00:38

Weer een makkelijke manier om het begrotingstekort, dat is ontstaan door ontverantwoord bestuur, te dichten. En dan ook nog maar alleen een kleine groep brave burgers pakken. Schande!

Gast

#27

2013-02-18 19:41

Hierbij deel ik u mede met klem te protesteren tegen de formidabele erfpachtverhoging voor mijn woning aan de Hoefbladlaan, Den Haag.

Er is geen sprake meer van een zekere redelijkheid, maar van een volstrekt eenzijdige en mateloze verhoging van de canon en de
afkoopsom.Dat past al lang niet meer in een tijd, waarin toch sprake behoort te zijn van een volwassen overleg tussen partijen.

Ik hoop en verwacht eigenlijk dat er ruimte komt voor zo'n overleg en dat de Gemeente zich nader zal bezinnen.

Gast

#28

2013-02-26 13:11

Het is bizar dat de Gemeente dergelijke verhogingen durft op te leggen. Wij gaan van 35 naar 900 euro per jaar! Goed dat er tenminste één Haagse politieke partij is die zich inzet om het tij te keren. Bedankt daarvoor!

Gast

#29

2013-03-03 13:07

Het aanbod van de gemeente is EUR 2.050 per jaar, oude canon EUR 52 -> een verhoging van meer dan 4000%. En straks ook nog de vrije parkeerplaatsen inleveren......... Het gaat financieel vast goed met de gemeente Den Haag!!! Met de burgers straks een stuk minder!!!