Geluid bij de Buren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geluid bij de Buren.


Gast

#1

2012-10-05 12:43

Het is te belachelijk voor woorden dat meneer Bruinsma deze beslissing heeft genomen, dan 1 buurman het voor elkaar krijgt om een cafe plat te leggen, echt te zot voor woorden.De Burgemeester moet eens bij echte problemen optreden en daar kan ik over mee praten hoor dat hij dingen niet voor elkaar krijgt en een burger gewoon doet wat hij wil, dan is meneer bruinsma nergens te bekennen de lamlul

Gast

#2 geluisoverlast bij de buuren

2012-10-05 13:33

Is te gek voor woorden dat de gemeente zulke dingen aan het doen is met de horeca voor 1 grote zeikerd die zogenaamd last heeft.
Laat de mensen op een eerlijke manier hun geld verdienen.
twin

#3 geluidsoverlast buren

2012-10-06 14:00

het is belachelijk dat er 1 is die altijd klaagt, geen medewerking wil verlenen en toch haar zin krijgt. hierdoor een andere ondernemer zijn kop omdraait. super egoistisch.... en de burgemeester
wat een nagemaakte man zeg....
DMRC

#4 Herrie veroorzaakt door

2012-10-08 13:08

Wet = wet! Regel = regel en daar heeft iedereen zich aan te houden!

Beter nadenken voordat je de volumeknop weer een slinger geeft!

De buren geef ik groot gelijk

Gast

#5 Re: Herrie veroorzaakt door

2012-10-08 14:31

#4: DMRC - Herrie veroorzaakt door

Ik ben nogal verbaasd door uw reactie. Bent u zelf weleens in het cafe geweest? Vind het nogal bijzonder dat op een plek waar al ruim 30 jaar een cafe gevestigd zit, en waar al ruim 20 jaar geklaagd word door dezelfde mensen, over verschillende horecagelegenheden, nu ineens zonder afwachting op het akoestisch onderzoek zo'n bizarre maatregel is getroffen.

de waarheid

#6 #6

2012-10-08 15:52

Ongelooflijk dat dit kan gebeuren. De klagers hebben echt veel te veel macht.
Bruinsma heeft ook boter op het hoofd. Want hij laat een moskee in een woonwijk zonder moslims wel oproepen doen en dagelijks tot laat drukte en geluid toestaan met overlast van dien. Maar een cafe wat er al jaren zit mag opeens geen geluid meer maken? Hebben mensen met een bepaalde religie dan meer waarde?

gast

#7 Re: Herrie veroorzaakt door

2012-10-08 16:45

#4: DMRC - Herrie veroorzaakt door 

 Ik dacht dat de DMRC een onpartijdige instantie was ???

Zou deze ook onder 1 hoedje spelen met de gemeente ???


Gast

#8 Re: Re: Herrie veroorzaakt door

2012-10-08 17:57

#7: gast - Re: Herrie veroorzaakt door

Wat een grapjas, diegene die hier negatief op schrijft geeft de indruk dat dit door DCMR is geschreven.

waarschijnlijk dyslectisch, andere volgorde domoor


Gast

#9

2012-10-10 01:46

Wanneer was dat solidaire uurtje geen muziek in de Vlaardingse horeca nou?

Gast

#10

2012-10-13 01:52

De buren zijn gezellig

Gast

#11

2012-10-13 01:56

Tjerk ik weet van je andere relatie met thomas

Gast

#12

2012-10-13 02:00

Yo tjerk ff weer normaal geluid in Feestcafe de buren want dit slaat nergens op vriend een cafe zonder geluid!

Gast

#13

2012-10-13 02:13

Echt heel erg jammer!van je buren moet je het maar hebben.