GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-10-07 20:25


FBC

#302 Verwijderd...

2012-10-11 08:14

Saaie website begint dit te worden. Gebeurt er niks meer in Landsmeer, of word ik nu ook verwijderd?

Gast

#303

2012-10-11 11:10

er is gisteravond genoeg gebeurd naar aanleiding van deze petitie.
HET RECHT HEEFT GEZEGEVIERT !!!!

en dhr. Ben van den Bos en Brosse hebben nogmaals hun ware aard laten zien en horen.

 die 2 niks zeggende tijdvullers moeten ook nog ff gewipt worden. wat een flapdrollen zijn dat.

 en dan nog dit:

monteban en prins zijn weg , blijven weg en komen nooit meer terug

respect voor de dames en hun achterban !!!!


Gast

#304 gast

2012-10-11 14:39

ja, was mooi gisteraaf. Het begon ietwat saai met een rede van Brosse van een half uur. Die tevens 2 kantjes A4 nodig had om z'n motie te verwoorden. Ben van der Bos was iets frisser en beter te volgen maar werd uiteindelijk ook een vrij lang verhaal. Gelukkig hield de rest het een stuk korter en ook duidelijker. Waarna de stemming 8-tegen, 6-voor de motie van wantrouwen aan het adres van Nienhuis het resultaat werd.

Een kort overleg vond plaats, waarna een nieuwe motie van wantrouwens aan het adres van de wethouders werd gepresenteerd in een paar enkele zinnen in plaats van A4-tjes. Dit duurde uiteindelijk maar een paar minuten voordat de stemming 9 voor, 5 tegen werd bereikt.

detail: Leenders stemde voor beide moties van wantrouwen..., dit veroorzaakte het nog duidelijkere verschil in de stemming over de 2e motie.

Maar ik denk dat we dit moeten voortzetten op de andere site.

groetjes

Gast

#305

2012-10-15 00:08

Yvette Schotsman
De auteur van deze petitie

#306 Discussie gaat elders verder

2012-10-15 14:21

De discussie en berichtgeving gaat verder op www.landsmeertransparant.nl
Yvette Schotsman
De auteur van deze petitie

#307 Re: Verwijderd...

2012-10-15 14:22

#302: FBC - Verwijderd... 

 

Graag verder gaan op www.landsmeertransparant.nl

Ik zal uw bericht laten staan....

Met vriendelijke groet,

Yvette