Stop de vete onder de V-partijen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: 't Kan verkeren zei Bredero
#150: - 't Kan verkeren zei Bredero
Proficiat, 100 % juist
Re:
100% raak....maar wat ik niet begrijp is dat men steeds voor de verkeerde hypocriete partij kiest!!
Zijn wij zo dwaas?
Alle shit dat we vroeger en nu over onze hoofde hebben gekregen is onze fout. Idem toekomst!!
We zijn echte lichte kooien!
Moesten alle echte Vlamingen VB stemmen dan zou het er zeker en vast anders uitzien!
Re:
het is niet met petities te ondertekenen dat men een einddoel in huis haalt maar door te 'handelen'.
Met alle respect: wie ziende is weet wie een hand uitsteekt en wie deze weigert...handel naar deze feiten.
Re: Divide et impera !
#130: Vlaming - Divide et impera !
In feite juist, maar, bij mijn weten komt het VB op voor een onafhankelijk zelfstandig Vlaanderen en is de NV -A het schijnbaar daar niet mee eens. Zij kiezen voor een 'onderhandeld confederale' structuur in belgië.
Voor het ene heb je een meerderheid Vlamingen nodig en voor het andere de good-will van de Franssprekende belg, die ons eerst zal leegzuigen voor die ons 'deels' zullen laten gaan als 'strateventers' en ....om er dan nog niet van af te zijn en waarschijnlijk nooit vanaf te raken.
Re:
100% akkoord!!!
Wat straf is, is de BDW schijnbaar de moeite niet doet om te antwoorden dit schijnbaar in tegenstelling met Valkeniers?
Juist daarin zit het: is de Vlaming werkelijk ziende blind????
Is dit de reden niet dat we tot op heden praktisch nog nooit iets bereikt hebben, zelfs nog geen borrelnootjes!!
Wordt het geen tijd om te stoppen met zulke petities en eens een volwassen volk te worden met nuchtere ogen in de kop die durft 'kijken', niet bang is om te 'zien' en zodoende een nuchtere analyse maakt dat resulteert in een stevig, logisch besluit en er dan ook voor gaat?
Re:
Enkel eens zien naar de laatste uitlatingen van Uw partijboegbeelden: Jambon, het Antwerps gedoe en de mening dienaangaande van Uw voorzitter. Moslimhaters voor de ene, stoute vuilbek Dewinter voor de andere...die zelfs wil opstappen in het belang van 'samenwerking'!!! En toch is de Partij tegen het cordon...is dit niet mooi, is dit niet prachtig!!Het is zinloos om oplossingen te zoeken voor samenwerking omdat men ze gewoon weigert uit kleingeestigheid...een stok vinden is niet moeilijk, er liggen er zo veel en de vorm speelt geen rol!
Het spreekt toch boekdelen, of niet soms?
Stop de Vete
Natuurlijk mijn naamdragers, maar verder
Micheal op't eynde;Jan Van Gorp;Roger Pylyser;Pol en Hedwig Vigoureux;Werner Van Echelpoel;Joris Feremans;Erik Peeters:Chris Somers;Koen Pauli;Pol Denys;Lut Cateau:Karel Cornelis;Jan Penris;BERT Claessens; Werner Thiebaut...
Hier ontbreken nog erg vele namen, waarvan ik ook hun "onderschrijving" zou verwachten.
Verdeeldheid is helaas de kenmerkende ziekte van ons, nationalisten.
Er zijn andere volkeren waar heroïsche films over gemaakt worden en dan krijgen ze nog één of andere culturele prijs.
Re:
Dit is een goed initiatief van de Vlaamse Beweging. Aangezien ik lijsttrekker ben van één van beide V-partijen op 14 oktober, ga ik deze petitie bewust niet tekenen : omdat het dus een initiatief is en moet zijn van de partij-onafhankelijke Vlaamse Beweging en ik me niet neutraal kan opstellen wegens openlijk en heel bewust, heel overtuigd, electoraal partijkiezend voor één van de twee V-Partijen : Vlaams Belang.
Wat dus niet wegneemt dat ik open sta voor dit initiatief van de Vlaamse Beweging, het verwelkom en toejuich. VB-kandidaten moeten stemmen werven voor hun partij, N-VA kandidaten ook. Realist blijven hierin, elk schermt voor zijn eigen bollenwinkel bij verkiezingen. Neemt niet weg dat de Vlaamse Beweging een hogere en overkoepelende rol (geen schoonmoedersrol, wel een bemiddelende) in de kwestie kan spelen, nu en na 14 oktober. NB: De lijsttrekkersplaats van N-VA in mijn stad Brugge moet opnieuw ingevuld worden. Ik reik de hand aan mijn toekomstige en momenteel niet gekende concurrent. Maar zonder mijn wang aan te bieden om tegen te kletsen ! Het moet van twee kanten komen. Of zal de islam dan waarlijk een splijtzwam binnen de Beweging worden ?
Re: Re:
Als ik van jou was, lijsttrekker voor het VB in Brugge, zou ik de petitie toch maar ondertekenen, en op naam. Vlaanderen eerst !
wat een verspilling van tijd, al die petities en oproepen over en weer.
Zoals de filosoof zei: "weest wie u wenst te zijn, maar heb de moed dat wat u wenst te zijn, dat geheel te zijn".
Lafheid en dubbelzinnigheid zijn troef in de Vlaamse beweging... jammer.
Re: Hoop doet leven !
#9: Thor Wodan - Hoop doet leven !
Je hebt absoluut gelijk. Maar niet tekenen is toch erger?
Re:
Moons is inderdaad een lafbek, een N-VA mol. Veel geblaat, maar als het op actie aankomt!
Doel en middel.
| This discussion has been closed. |
Bracke,Jambon e.a.nu samen vooruit,zonder postjes,zonder minister(s),in volle vrijheid DOEN