Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik mis edwin zoooo verschrikkelijk.
De hele verhaallijn die hun hadden vorig seizoen was zooo ongelofelijk mooi!
Ik genoot er echt van om weer na hun te kijken, 2 totaal verschillende personen, komen bij elkaar. En dat ze homo zijn is alleen maar leuker en goed om dat te laten zien aan nederland!
Ik kon niet wachten op het moment dat ze weer bij elkaar zouden komen.. En dan nu dit.. onbegrijpelijk gewoon. Zo teleurgesteld in de schrijvers!
Zo is het in het echte leven? GTST
BRENG EDWIN TERUG!!!!!
Het is wel waar, dat het leven niet eerlijk is, maar GTST is een voorbeeld dat het geen gewoon leven is, het is maar een TV programma. Waar zie je in het leven dat iedereen met iedereen naar bed gaat?
Straks gaat Maxine met Anton naar bed.... Om hun verdriet te verwerken.. kom aan zeg.
Waarom kunnen de schrijvers niet meer creatief zijn????
Ik ben het ook eens met de anderen die staken willen!
Re:
ook een oplossing hahaha.
Jongens de handtekeningen staan een beetje stil en we willen toch echt die 5000 gaan halen hoor, dus doorspammen met z'n allen...
Ik heb zo net GTST van gisteren (27-01-2012) terug gekeken, Ik vond het zo zielig voor idereen, Ik weet dat het maar een soap is, maar ik had sirieus de tranan over mijn wangen rollen...
Met een brok in mijn keel heb ik verder gekeken en ik moest daarna sirieus huilen...
Verder denk ik eigenlijk niet dat het veel zin heeft deze petitie, Edwin zou niet meer uit de dood kunnen opstaan.
Ook wil ik de inisatief nemer bedanken, voor het starten van deze petite.
Iedereen gecondoleerd en veel sterkte verder.
XXX Linsley000.
Mee eens, edwin moet gewoon terug
kom op mensen we moeten vandaag 5000 handtekeningen kunnen halen!!
KOM OP ALLEMAAL NOG EEN PAAR HANDTEKENINGEN!!!!
Re:
#2134: - Dankjewel voor je complimenten :)
Oproep van de oprichters van deze petitie
Re: Oproep van de oprichters van deze petitie
#2146: Bericht van de oprichters van deze petitie - Oproep van de oprichters van deze petitie
tuurlijk gaat dat lukken!
| This discussion has been closed. |
#2107: Edwin-fan -
Precies, ik ben ook moeder van twee kinderen.
In het eerste begin, toen Lucas erin kwam, vond hem even later al een natuur talent.
En later komt daar Edwin bij, je moet altijd eerst wennen aan een nieuw persoon, maar wat heeft Edwin een mooie rol
tegenover Lucas neegezet.
Zo gevoelig, en door alle ervaringen heen, die ze met elkaar hadden beleefd, hoopte je inderdaad, dat door
de virus die in Meerdik was, wat ik zo en zo, wel een bizar tafereel vond, maar dat vind ik van meerdere onderwerpen
die geweest zijn. dat ze eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk gelukkig werden. en waarom.
gewoon, om de heerlijke lach van Lucas en Edwin voor je zien, dat ze met zoveel strijd , aan de kijkers konden laten zien, kijk dit doen we nu met z,n twee. maar daar zie je nu niets meer van.Alle afleveringen die je nu gevolgd hebt, zijn voor niets.
Laat de schrijver van GTST zich daar eens mee bezig houden, iedereen wachte op het moment dat ze weer samen zouden zijn
Nee je ziet Lucas gaan drinken, krijgen we weer een alcoholprobleem, dus geen goede tijden meer, ja Sjoerd en RIkki '
hebben straks door het verdriet Bram weer terug, maar dat doet ons dan niet zoveel, wel dat ik Sjoerd ook een leuke acteur vind, maar hij is nu alleen, het is zo leeg.
En dat niet alleen. wat voor de thuiskijkers voor de buis, ook eens een goed gevoel zou hebben gegeven, Er is al genoeg rottigheid.
Ik had al een idee, dat Edwin op de kist moest kloppen, hij toch niet dood was, maar in coma, foutje van het ziekenhuis.Ziekenhuis fouten bestaan wel zeker, dat had geloofwaardiger overgekomen.
Maar goed, dat gaat niet lukken, en inderdaad, dan maar met z,n allen geen GTST kijken, je hebt toch uitzending gemist.
Maar Edwin moet terug komen, dan maar in een persoon, die heel veel op hem lijkt, een miniscule verandering.
Dat gaan we eisen.
Het is inderdaad zo dat er nu een aantal mee doen, waarvan je zegt, niks aan, het gedoe met Maxime en Ludo heel saai
En anders schrijven we de schrijver van GTST eruit