Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het blijft zonde dat Edwin eruit is. Acteur kan heus nog wel terug als ze willen, maar dan als ander personage. Kan heel simpel, hoeveel neven en nichten lijken er wel niet op elkaar?
Re:
Dat is ook zo... Maar dan vind ik (persoonlijk) dat het niet meer hetzelfde is. De band tussen Lucas en Edwin was gewoon geweldig!
Maar., Ik hoop echt dat de makers zich gaan bedenken en iets maken van de k*tzooi wat ze hebben gemaakt
Vrijdag 27 januari
Edwin is helaas dood, maar Raynor kan wel terug: hij moet dan wel weer het vriendje van Lucas worden!!
Ik vind wel dat we ons vooral op Edwin/Raynor moeten richten. Het heeft geen zin om andere GTST karakters aan te vallen. Dat Bing niet zo sympathiek overkomt op dit moment, is zijn rol. Dat is blijkbaar geloofwaardig. Noud is ook een toffe peer en ook Nina met haar hysterische gedrag hoort er gewoon bij.
De schrijvers hadden inderdaad ervoor kunnen kiezen om de acteurs die er zelf voor kiezen uit GTST te gaan, het Ebolavirus te laten krijgen en daaraan te laten overlijden.
Ach, we kunnen ons laten horen, de makers vinden het alleen maar geweldig. Zij lachen zich rot om alle aandacht die de serie nu krijgt. Dat er van de week zoveel mensen nog hebben gekeken, had ook met Edwin te maken.
Voor Raynor vind ik het in ieder geval super dat er zo massaal gereageerd is. dat moet hem toch goed doen?
Kijk naar laura, die loopt een beetje rond in n hotel and thats it..
Edwin had nog kunnen trouwen, kindje addopteren of een draagmoeder de serie in.. je kunt rr nog zooooveel kanten mee op!! Daarom dnap IK het echt niet!!!!
Edwin moet terug
Aanstellers
hopelijk doen de schrijvers hier wat mee !
Edwin moet terug komen, je gaat toch niet edwin bij lucas weghalen mann,
Laten we juist niet meer gaan kijken naar gtst door edwin, (anders kijk je t gwn terug)
PROTEST EDWIN MOET TERUG!
Re:
helemaal mee eens, maar als wij nou met z,n allen , dan wel heel snel een oproep doen, dat hij nog wel leeft.
Hij had een injectie toegediend gekregen, waar Noud mee overleefd heeft.
Dat kan toch ook met Edwin, hij dan in een coma, ja het moet gewoon goed komen.
Hij klopt maar op de kist, en het blijkt dan dat hij nog leeft, er zijn wel meer hele bizarre dingen gebeurt in GTST
Maar dan moet iedereen wel direct reageren hierop.
Re:
Ik wil dat Edwin terug komt alles kan in GTST toch? EDWIN MOET BLIJVEN Sjors en Bing moeten weg die zijn iritant en gemeen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
Re:
#2098: Laten we staken -
Ja ik ook ga staken!