Dagwasvendagveiligheid

Dagwasvendagveiligheid / Mededelingen / Bomenkap / Opmerkingen


Gast

#1

2023-03-13 09:26

Wat is daar nu nog tegen te doen?

Gast

#2

2023-03-13 11:43

Ik zie het als een ziekte die het systeem doet rotten. Als hier geen medicijn voor is dan moet het systeem maar sterven. Zal een tijdje duren maar dit is voor niemand gezond. Allemaal omdat de mensen van de inmiddels in mijn ogen ASO school niet naar een noodgebouw toe willen. Ergens te begrijpen maar ze willen ook zo min mogelijk last hebben van hun eigen keuze. Daarom willen ze die route. Dat daar bomen voor om moeten inwoners en recreanten benadeeld worden en het verkeer onnodig belast voor 2 jaar als het mee zit, interesseert hen niets. Zelfs Groen Links en CDA vinden deze manier van omgaan met hun inwoners een goed plan. Ik zag ergens een plakkaat met een foto van Kees de Heer CDA met de leuze, samen bouwen erbij staan.. SAMEN? ikke ikke ikke en de rest kan de omgehakte boom in zul je bedoelen. Deze retoriek is de typische politieke gedragsafwijking die zo wat in elke partij en, als persoon nodig is om er in te mogen functioneren lijkt het wel. Vervolgens het raar en vreemd vinden dat mensen niet zo'n vertrouwen hebben in de politiek. Als de gemeenteraadsleden van Eindhoven echt voor Eindhoven waren had dit nooit zover kunnen komen. Deze corrupte wijze van handelen zal een negatieve voetprint achter laten op iets wat juist heel vreugdevol had moeten zijn. Een gaaf nieuw gebouw voor de toekomst. Maar ja welke toekomst.? . Als de kinderen die op zo'n school zitten les krijgen van ziektes. Maar goed dat is mijn mening. Toch hoop ik dat er medicijnen zijn die de politiek, mentaliteit en respect voor elkaar weer gezond mag maken. In de onderhandelingen heb ik begrepen zit dat vermogen bij de bouwclub gewoonweg niet op de printplaat. Het is targets halen en zielloos slachten. Ik weet dat mensen met zo'n moreel kapot kompas vroeg of laat als walvissen of dolfijnen, toch mentaal en fysiek gaan stranden. Het ruimt zich zelf altijd op. het duurt vaak zo lang en de schade wat ze aanrichten is vaak te groot in verhouding met hun levensduur. Misschien toch een keer wat regels opstellen om de samenleving tegen dat soort ongedierte te beschermen.. Lijkt me een goed plan.

Gast

#3

2023-03-13 13:29

Helaas mag dat wel. Je moet dan een voorlopige voorziening aanvragen bij de kantonrechter om het tegen te houden. Wat helaas kostbaar is.

Gast

#4

2023-03-14 13:55

De gemeente Eindhoven negeert het lopende bezwaarschrift en doet zoals gewoonlijk wat het zelf wil. Eindhoven moet nog groener worden volgens wethouder Rick Thijs maar met de geplande bomenkap in het mooie Wasven lijkt deze hypocriete GL-wethouder de weg volledig kwijt.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...