Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort

Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort / Mededelingen / Informatieavond Domus / Opmerkingen


Gast

#1

2023-05-04 08:16

Goedemorgen, Ik vroeg mij af hoe ver men is en met welke stappen men bezig is tegen de komst van Domus. Is er een bezwaarprocedure opgestart die gezamenlijk ingediend kan worden door alle ondertekenaars? Persoonlijk heb ik een bezwaarschrift ingediend en zal daarna ook zeker richting de rechter willen wanneer het bezwaar wordt afgewezen. Ik heb twee bezwaren ingediend om de boel zo omvangrijk mogelijk te maken: verandering bestemmingsplan en komst Domus. Daarnaast is er natuurlijk nog de mogelijkheid een voorzieningenrechter ik te schakelen om de start van de bouw tegen te gaan of in ieder geval te vertragen zodat de andere procedures meer tijd krijgen. En als laatste nog de mogelijkheid om na de rechter naar het Hooggerechtshof te gaan. Ik vroeg me dus af welke opties als groep worden bekeken en gebruikt. Dit ook zodat ik weet hoeveel geld ik eventueel zou willen doneren. Mvg, T. de Beet