Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort

Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort / Mededelingen / Informatie bijeenkomst 14 november 19.00 - 21.30 / Opmerkingen


Gast

#1

2022-10-31 08:49

Ik word graag via what’s app op de hoogte gehouden. Mijn telefoonnummer 0641415409

Gast

#2

2022-10-31 09:33

Goedemorgen ik zou graag in de whatsapp groep willen aansluiten. Mijn nummer is 0646945738 Dank u wel Daniella Nunnely Zomerspelenstraat 277

Gast

#3

2022-10-31 09:43

We willen aansluiten in de whatsapp groep 06-17376462 en 06-25168036

Gast

#4

2022-10-31 11:42

Hallo Lesley, Graag sluit ik aan bij whatsapp groep. Mijn tel. is 06-41281691. Kun je me aub toevoegen? Met hartelijke groeten, Aniqa Bashir
Update stand van zaken

#5

2022-11-12 14:58

Beste allemaal,

Vandaag hebben wij weer contact gehad met advocaat Barry Swart van Swart Advocaten. Hij zal onze belangen vertegenwoordigen met met zijn team.

*Plan van aanpak*
*1)* Wij gaan een stichting oprichten met als doel om het vestigen van de Domus in Almere-Poort tegen te houden. Dit namens de bewoners van Almere-Poort die hier tegen zijn.
*2)* De advocaat zal bezwaar maken tegen de komst van de Domus.
*3)* De advocaat zal bezwaar maken tegen de aangekondigde wijziging van het bestemmingsplan.
*4)* De advocaat zal indien nodig een gerechtelijke procedure opstarten met als eisende partij ons stichting. Dit namens de bewoners die tegen het vestigen van de Domus in Almere-Poort zijn.
*5)* De advocaat zal alle WOO-verzoeken - die bij ons zijn ingediend (zie hieronder) - oppakken.

*Kosten*
Er zijn uiteraard kosten verbonden aan het oprichten van een stichting en het inschakelen van de advocaat. Hier willen wij geld voor inzamelen om dit te kunnen bekostigen. Mocht je hier ook een bijdrage in willen leveren, graag! Als iedereen een bijdrage levert, staan we sterk!

*WOO-verzoeken*
Meerdere mensen in de groepsapp hebben een WOO-verzoek ingediend bij de gemeente. Deze mensen hebben afzonderlijk een uitnodiging van de gemeente ontvangen voor een informatiebijeenkomst a.s. maandag 14 november om 21.00 uur. Met slechts een informatieavond moeten de WOO-aanvragers geen genoegen nemen.

*Belangrijk verzoek aan alle WOO-aanvragers*
De advocaat wil alle WOO-verzoeken oppakken om de druk op te voeren bij de gemeente. Verzoek daarom om *vandaag uiterlijk 20.00 uur* jouw WOO-verzoek te sturen naar bezwaardomus (apenstaartje) gmail. com

Wij zullen alle verzoeken bundelen en naar de advocaat sturen. De advocaat zal morgen (zondag) een e-mail naar de gemeente sturen om alle gevraagde stukken spoedig aan ons te doen toekomen.

 


Gast

#6 Whatsapp groep en indienen WOO verzoek

2022-11-12 15:46

Ik wil ook graag in de whatsapp groep en info hoe indienen woo verzoek

monique

0646255846