stop de jacht in de uitkerkse polder
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gast#377 Jan 03, 2014, 19:35
De jacht is absoluut niet meer van deze tijd. Geef die mannen een paar handschoenen en vuilniszakken zodat ze de polders proper kunnen houden. Maar,ja een geweer maakt meer indruk zeker.
Gast#378 Jan 04, 2014, 15:18
Dit kan toch niet,jagen om en bij een natuurreservaat.!!!!!!!
Gast#379 Jan 24, 2014, 09:44
Het is weerzinwekkend om binnen de krijtlijnen van
een reservaat constant verstoring te creëren voor een kleine elite die zich verveelt? en ter zelfdertijd een opening creëert naar vuurwapens.
Mensen komen naar de polder om een plek van rust te vinden en niet om het geknal te aanhoren en de verstoring van de rust in een steeds luidruchtiger wereld. Daarbij komt nog dat ik heel wat overtredingen opmerk ten overstaande van beschermde vogels en zie dat dieren worden opgeschrikt in de strikte reservaatsgebieden.
een reservaat constant verstoring te creëren voor een kleine elite die zich verveelt? en ter zelfdertijd een opening creëert naar vuurwapens.
Mensen komen naar de polder om een plek van rust te vinden en niet om het geknal te aanhoren en de verstoring van de rust in een steeds luidruchtiger wereld. Daarbij komt nog dat ik heel wat overtredingen opmerk ten overstaande van beschermde vogels en zie dat dieren worden opgeschrikt in de strikte reservaatsgebieden.
Gast#380 May 08, 2014, 08:59
Veel zeldzame soorten zoeken in de uitkerske polder een rustplaats. Als de jacht blijft bestaan zullen veel vogels en zoogdieren niet meer komen. Het is een belangrijke broedplaats laat het zo blijven aub.
Gast#381 May 08, 2014, 12:05
Laat wat ons nog rest van natuur aan de kust met rust, en kom mee genieten wat de natuur ons te bieden heeft en toon meer respect voor al wat leeft rond ons. en dat respect begint bij u zelf vriendelijke groetjes
Erwin
Erwin
Gast#382 May 08, 2014, 18:40
Mooi initiatief!
Gast#383 May 09, 2014, 16:00
jacht en natuurbescherming gaan niet /nooit samen !
Gast#384 Dec 09, 2014, 16:44
Hallo psychopaten stop hier mee, nee dat doe ik niet
want ik ben normaal en hou het evenwicht in stand,
yeah sure idiot.
Gast#385 Mar 18, 2015, 14:08
Re:
indien je hobby bestaat in "het evenwicht in stand te houden",
richt dan je geweer naar je eigen
dan hou je de mensheid in stand
Gast#386 May 17, 2015, 07:52
ieder jaar bij de trek van de vogels, is het in Frankrijk toegestaan, om voor de fun vogels neer te schieten door particulieren. Laat staan dat de ouders al gedood worden door jagers in het nest??? Laat deze dieren toch gewoon met rust en op hun gemak met hun kleintjes en vogelgezin!
Gast#387 May 28, 2015, 08:17
Groot natuurliefhebber
Gast#388 Jun 02, 2015, 20:45
Omdat dieren levende wezens zijn die net als mensen evenveel recht op een bestaan hebben...
Gast#389 Sep 30, 2015, 20:15
jacht hoort niet thuis in een gebied dat zo belangrijk is
voor overwinterende vogels
voor overwinterende vogels
Gast#390 Oct 05, 2015, 15:19
omdat ik vind dat jacht niet meer van deze tijd is
Gast#391 Dec 18, 2015, 16:53
Omdat de jacht een overbodig iets is dat voor niets meer nodig is
Gast#392 Dec 23, 2015, 06:49
Omdat ik dolgraag ga wandelen en vogelspotten op,deze plaats.
We hebben de kust al helemaal verpest.
We hebben de kust al helemaal verpest.
Gast#393 Mar 12, 2016, 09:10
Vooral omdat ik TEGEN de jacht ben en wil dat die wreedaardige 'hobby' verboden wordt - ben zelf al jarenlang lid van Natuurpunt.
| This discussion has been closed. |
jagen
Iedereen heeft z'n hobbys en sporten dus laat jagers gewoon ook hund ding doen (nederland is tog een vrij land?)
En als je et over zeldzame vogeltjes gaat hebben: ze horen in nederland of ze horen niet in nederland dus de dieren die er weinig zijn sterven misschien uit nouw en!!!! Een soort minder is ook meer rust in de wereld, als je bijzondere vogeltjes of andere diertjes wilt zien dan ga je maar naar een ander land hoor.