STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!
Verkiezingen Gemeente Loon op Zand
Re:
Eens! Zeer ongepast ook om de petitie als campagneplatform te gebruiken! 👎🏻
Briljant.
Kansloos ook, maar toch briljant.
Re:
Inderdaad, totaal ongepast en onnodig. Jullie hebben zojuist de volledige legitimiteit van jullie petitie weggegooid, gefeliciteerd!
Onzinnig
Alsof de gemeente kan bepalen wat er binnen een bedrijf (Efteling) gaat gebeuren. Gaat de gemeente straks ook bepalen welke koekjes de Appie moet verkopen?
Re: Re: Werkelijk? Dit noemen jullie voortgang! Petitie tekenen is dus gewoon zinloos
Re:
Ik laat mijn handtekening gewoon staan, maar mijn interesse is zo ongeveer weer weg.
Dit geeft mij bijna reden om mijn ondertekening in te trekken.
Best sneue actie dit.
Slechte actie dit. Goedkoop zieltjes proberen te winnen.
Rolstoel-onvriendelijk! Politiek grijp in!
Ik hoop van harte dat de gemeente dit meent en echt hun best zullen doen.
Waar het voor mij ook zeer om gaat en iets wat de gemeente te hart moet nemen is dat de Efteling steeds meer rolstoel-onvriendelijk worden!
Het Spookslot is momenteel goed te betreden voor gehandicapten en rolstoelgebonden personen.
De nieuwe attractie zal net als alle nieuwe attracties niet of zeer slecht toegankelijk zijn voor gehandicapten.
Dit is een schandaal! Dit is denigrerend tegenover gehandicapten die grotendeels alleen nog, net als de kleine kinderen, het Sprookjesbos kunnen bezoeken in het park De Efteling.
De Efteling bied rolstoelen aan en in de tussentijd plaatst het voor rolstoel ontoegankelijke attracties!
Terwijl ze voor beiden veel geld vragen. Bovendien is hun beleid rond de invalide-pas inefficiënt en wordt deze niet geëerd door hun eigen medewerkers van de Efteling zelf!
Hier moet de Efteling op aangesproken worden vanuit de Politiek!
Mvg,
Kris van Oosten
Den Haag
Re:
Volledig mee eens!
Het is van groot belang dat het Spookslot behouden blijft. Niet alleen vanwege nostalgische en historische reden, maar ook vanuit een toegankelijkheid voor gehandicapten en rolstoelgebonden personen. De nieuwste attracties zijn discriminerend tegenover gehandicapten. De Efteling bied rolstoelen en een invalide-pas aan, maar maakt het park zelf steeds minder toegankelijk voor mindervalide.
Hier kan de Politiek wel degelijk de Efteling op aanspreken.