GEEN UITBREIDING ZONDER MOBILITEITSPLAN (Grup Oudenaarde)

GEEN UITBREIDING ZONDER MOBILITEITSPLAN (Grup Oudenaarde) / Mededelingen / nieuwe petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2022-02-28 13:05

We kunnen voor zowat alles een petitie tekenen..... Toerisme, mijn vriendin is schepen stad Tielt. Hoe de stad daar vooruit gaat, qua sport, cultuur, toerisme, nieuwe wandelingen, fietstochten....hier niks. De dienst toerisme doet zijn werk, maar echt goede promotie....behalve de ronde is er op 10 jaar zowat alles achteruit gegaan. De prachtige paardenshow...weg....en nog zoveel meer. Kortrijk, zelfs Wortegem, fietsen zijn op straat getekend, al verschillende keren gevraagd, maar hier is de stad in handen van de talrijke Johnnys die met gierende banden je voorbij gaan. Al voorstel gedaan dat middelbare scholen inzetten op beter fietsbeleid voor jongeren, maar is het normaal dat ons overburen hun werkuren aanpassen om mee te fietsen met hun kinderen naar het secundair? Het is hier ronduit gevaarlijk. Wij zijn fervente wandelaars, fietsers en ook autoliefhebbers, het is dus niet zo dat we geen begrip hebben voor de andere weggebruiker. Winkels, wat een leegstand, en wat doet men? Hetzelfde als de andere steden waar men al 10 jaar met dezelfde leegstand geconfronteerd wordt..... Wat een wanbeleid al jarenlang.... Zolang er daar geen drastische verandering komt, kan je blijven petities maken. Ik heb hier enkele frustraties op een hoop gesmeten, vrees ik. 😁



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...