Drielse Kermis privatiseren NEE!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ze helpen zoetjes aan alles naar de klote
Exploitantje
P.S. De Drielse kermis is NIET origineel. Er zijn genoeg dorpskermissen op een plein met kroegen eromheen. Jullie boeren praten maar wat! In vele dorpen in heel Nederland is de kermis een traditie die nog enorm bloeit, met dezelfde (al dan niet drukkere) drukte als in Kerkdriel! Geef je mening pas over iets als je weet waar je het over hebt.
Re: Exploitantje
Sorry je bent geen Drielse dat lezen we wel, waar het om gaat is dat de gezelligheid eruit wordt gehaald en hoe zo TE lage prijzen als dat zo was, kwamen kermis explotanten dan 80 jaar naar Driel om hun omzet te verminderen ?? iedereen komt om wat te verdienen en volgens mij gebeurd dat dan ook wel. Ik kan het mis hebben maar JIJ hebt helemaal de plank mis geslagen. Sorry voor deze reactie maar kon het ff niet laten.
wat zit jij nou te zeiken met je boeren
blijf dan weg als je alleen maar dom kunt lullen
het feit blijft nog steeds dat dit altijd een hele gezellig kermis is geweest en word het duurder dan zal het ook minder worden met klanten dat wij nog steeds de goedkoopste zijn/waren daar zal altijd wel een voordeel in zijn geweest
Belachelijk dat ze dit willen veranderen.
Drielse kermis glijdt af.
Nee, de gemeente laat zich nog steeds in met "zakenlui" die eigen gewin boven alles stellen ten koste van alles. Driel is Driel niet meer en we glijden steeds verder af. Jammer.
leuk om te zeggen maar waarom is de eurokermis in best dan zon grote met veel volk en meer hierbij een link met de prijzen voor 2012
http://www.kermisbest.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2
en dat de drielse kermis niet origineel is ut zal wel
dus kwats niet met je het is niet onhaalbaar waarom lukt het ergens anders wel
en als drielse boer zijnde heb ik in mijn leven wel meer kermissen gezien als dat je jezelf kan in denken
This comment has been removed by the person who wrote it.
jij moet vooral ver uit de buurt blijven zo praat je niet over,,ons driel''
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#148: adr - Re:
het zyn al jaren 4handen op een buik van der kammen en duursma en nu ook de gemeente????????????????