Geluidsoverlast E313 Geneiken -> tijd voor maatregelen!

Geluidsoverlast E313 Geneiken -> tijd voor maatregelen! / Mededelingen / Update: email naar Burgemeester, Minister Peeters en Wegen en verkeer / Opmerkingen


Gast

#1

2020-12-15 11:49

Naar mijn mening zeer degelijk opgestelde mail. Duidelijke argumenten mijn dank hierom. Hopelijk niet zo van ''wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil''. Toch nog graag meegeven ook nu lockdown of niet, gisteren en vannacht weer zeer veel last. Nog eens mijn dank voor het initiatief en de feedback. Boiten Raoul Tuinstraat 9

Gast

#2 Vervuiling en geluidsoverlast: Geneiken Lummen door E 313

2020-12-15 15:06

Beste betrokkenen, Geachte minister en geachte burgemeester van de gemeente Lummen,

Breng ons de ideale oplossing ivm de bovenvermelde problematiek: vervuiling en geluidsoverlast door E313.

Niemand wil roet in het eten. Hier in Geneiken is het letterlijk (roet op terrastafels) en figuurlijk (hinderlijk lawaai dag en nacht).

Onze dank voor een snelle en degelijke aanpak in 2021!

mvg

Mariette Verboven

Veldstraat Lummen

 

 

 

 

 


Gast

#3

2021-02-17 19:00

Beste Christophe en leden van de actiegroep. Mijn dank voor de geleverde inspanningen. Wie de overlast wil minimaliseren dwaalt. Die is de laatste tijd exponentieel toegenomen. Wij, in de Tuinstraat 14, weten er alles van. Volhouden! Dirk & Liliane Maes-Deben



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...