Veiligheid & welzijn: beste is halftijds contactonderwijs en verlengde herfstvakantie

Veiligheid & welzijn: beste is halftijds contactonderwijs en verlengde herfstvakantie / Mededelingen / Richting 1500 handtekeningen, bedankt! / Opmerkingen


Gast

#1

2020-10-26 14:27

Hallo Thomas, ik ben zeer blij te lezen dat deze petitie al tot bij zoveel mensen is geraakt. Ik sta voornamelijk in de eerste graad en daar zou het ook passen dat er afstandsonderwijs wordt toegepast. De helft van onze eerstegraadsleerlingen dragen hun mondmasker niet correct, zijn zich ook niet bewust van hoe ernstig de situatie op dit moment is. Ik begrijp zeer goed de bezorgdheid van de overheid dat ze het mentale bij de leerlingen zo belangrijk is, maar voor ons is onze gezondheid ook heel belangrijk. Wij hebben dan nog een beleid die alles wat in de doofpot willen stoppen. Klassenraden, oudercontacten, ... blijven hier gewoon doorgaan, mocht er dan ook een eenduidige communicatie zijn en een verplichting van de overheid over alle scholen heen, dan zou dit misschien ook wat helpen. Hopelijk zijn er nog ondertekenaars van dezelfde mening als die van mij en geraakt ook dit tot bij de bevoegde personen en/of instanties. Bedankt.

Gast

#2 Re:

2020-10-26 15:27

#1: -  

Ik deel jouw mening volledig. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan omdat de virologische leeftijd van 10 jaar eigenlijk een grote rol speelt in zowel besmetting als transmissie van het virus. Ik ben niet te vinden voor week-week, maar wél voor halve dagen, zo blijft de binding met school intenser.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...