Geen Mega windturbines bij gebouwen in Amsterdam of op kwetsbare natuur gebieden maar op betere locaties.

Geen Mega windturbines bij gebouwen in Amsterdam of op kwetsbare natuur gebieden maar op betere locaties. / Mededelingen / Geen windmolens in IJburg, Driemond en Weesp maar in het Markermeer / Opmerkingen


Gast

#1

2020-08-11 17:26

Misschien kun je in de titel Zeeburgereiland toevoegen, zodat mensen op Zeeburgereiland meer betrokken voelen bij dit onderwerp.

Gast

#2

2020-08-13 07:39

Beste Arno, hier in mijn omgeving is bij sommigen het beeld dat dit een fake bericht is. Waar staan deze plannen?

Gast

#3

2020-10-06 21:23

Dag Arno Ik zag vanavond op TV "de Hofbar". Niet miin favoriete presentator maar niettemin interessant. In Drente hebben bewoners bezwaar Ingediend tegen de bouw van een windmolenpark vanwege de geluidsoverlast. Alle bezwaren afgewezen ook door de Raad van State. Uiteindelijk blijkt dat de geluidsnormen die hier gehanteerd worden niet voldoen aan de normen gesteld door het Europese Hof. Zij hebben een civielrechtelijk proces aangespannen tegen de staat wat donderdag voorkomt en een grote kans van slagen heeft. Mochten zij in het gelijk worden gesteld heeft dat grote gevolgen voor alle plannen die nu.op tafel liggen. Misschien even kijken bij uitzending gemist. Het zou ons nog wel ns can pas kunnen komen als de gemeente dit plan doorzet. Vr. groet Hilde van Gompel.
CT

#4

2020-11-22 13:27

Ik heb gehoord dat er een online meeting zal plaats vinden. Wanneer ? Hoe? Bedankt !


Gast

#5

2020-12-24 09:23

Hi Arno,

Net petitie getekend en ook brief verstuurd. Ik denk zeer vee mensen op ijburg, Zeeburg geen weet hebben van deze plannen. Misschien is het ook een idee om een drukwerk, pamflet bij mensen in de bus te doen om meer mensen te waarschuwen. Ik wil zeker meehelpen met de verspreiding daarvan. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...