Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Laatste loodjes / Opmerkingen


Gast

#1

2020-02-01 00:37

thx wat is er nog nodig? ik werk voor een multinational en heb connecties?

Gast

#2

2020-02-01 02:03

Michel, ik vind het zeer bewonderenswaardig dat jullie hiermee doorgaan en wij zullen jullie hierin dan ook blijven steunen . Ik hoop ook ten zeerste dat andere mensen dit ook zullen doen blijven doen en dat jullie de laatste stemmen bij elkaar kunnen krijgen.

Gast

#3

2020-02-01 08:34

De Nederlandse politiek staat er om bekend liever lui dan moe te zijn. Maar als hun wachtgeld ter discussie staat hebben ze plots peper in hun reet. Zolang dieren in de wet benoemd worden als “ding” zijn de straffen op dierenmishandeling te verwaarlozen. Het is alleen al triest dat er nog strijd geleverd moet worden om de laatste stemmen binnen te halen. Waar zijn de aanhangers van de Partij voor de Dieren in deze? De vele BN’ers die even een oproepje hadden kunnen doen of de vele influencers? Donateurs van de Dierenbescherming (DB)? De DB had een oproep kunnen plaatsen in hun blaadje of op hun website, dan waren die stemmen al lang binnen geweest. Maar de DB bemoeit zich alleen met hun eigen hersenspinsels die geen zoden aan de dijk zet. Het initiatief van een ander steunen ze uit principe niet. Gelukkig zijn er vele anderen die je ruggesteun blijven geven in deze strijd. Veel succes!!!

Gast

#4

2020-02-01 10:24

Ga zo door ermee en niet opgeven aub ,bewonderenswaardig vindt ik jullie inzet .


Gast

#5

2020-02-01 16:59

Heel veel succes en hopelijk zien we het monument ter ere van lieve batman gauw verschijnen..
Suzan

#6

2020-02-01 23:02

Hoe kan ik (wij) helpen die laatste stemmen erbij te krijgen? Of anders wellicht nogmaals aandacht vragen op FB? 


Gast

#7 Re:

2020-02-02 09:35

#1: -  

Je kan een berichtje sturen op de site van batman de hond uit rijswijk.

Remco neemt contact met je op


Gast

#8 Re:

2020-02-02 09:39

#6: Suzan -  

Door de petitie zo veel mogelijk rond te laten gaan 

En dat mensengaan stemmen en hun stem bevestigen in de mail

En dat ze de site van batman de hond uit rijswijk like en daar staat heel veel te lezen


De auteur van deze petitie

#9 Re:

2020-02-03 17:55

#1: -  

Het enige wat wij kunnen vragen is om de petitie te blijven delen

en er zoveel mogelijk aandacht voor te vragen. Het is overigens bij 

de petitie niet toegestaan om met hetzelfde mailadres 2x te ondertekenen

dus dat heeft helaas geen zin.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...