Dadipark
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik weet dat er veel vandalisme is gebeurt in dit park!
maar je kan het toch terug proberen iets van te maken.
hat park is nog heel en mooi vin ik alleen vin ik het jammer die vandalisme :( !
Velen hebben er een fijne jeugd gehad en vele vrienden leren kennen, in dit park leerde je nog spelen en actief bezig te zijn. De langste loopbrug van Europa was een echte sportieve uitdaging, je moest er je fysieke en mentale kracht voor aanspreken, en het was nog een gezonde uitvlucht ook. Jammer dat er door het slecht beleid van het beheer op rond de 50ste verjaardag van het park. Daarmee zijn alle problemen in gang gezet.
-Laat Dadizele en groot-Moorslede het park gezamelijk aankopen en onderhouden door gemeentediesten, er zal terug iets moois uit groeien.
-Straf kinderen en ouders niet langer.
-Neem de kinderen dit plezier niet langer af.
-Laat voor onze kinderen nu en in de toekomst het opvoedende, recreatieve, maatschappelijke aspect aan bod komen om dit erfgoed te redden, i.p.v. enkel het financiele.
-Dadizele is Dadipark, Dadipark is Dadizele = ongekende gastvrijheid en oerdegelijk plezier!!!
Het is een echte meerwaarde voor West-Vlaanderen!
onze Trots.....
nooit in dadipark geweest maar ik zou het wel fijn vinden moest het er terug zijn, ik heb foto's gezien en het is eraan te zien dat dit een heel leuk pretpark was voor jong en oud... Het ziet er ook veel authentieker uit dan al die grote pretparken.
Zoals gezegd in het welbekende boek: 'what has risen may sink, and what thas sunk may rise again.'
laat dat park maar komen!
maar ik denk niet dat daar veel kan aan veranderd worden... :s dadipark is een tijd die voorbij is.... misschien willen mensen dadipark wel terug maar de "machines" die boven ons hoofd opereren willen dat niet. :(
ik ben er veel geweest en ben er trots op! hopelijk blijft het, dan kan ik misschien met mijn kinderen naartoe gaan later! :) maar ik betwijfel het of het zal blijven... blijven in de staat dat het is dan. schommels en wiplanken dus.
veel succes!
This comment has been removed by the person who wrote it.
en toen ik laatst bij vrienden op facebook foto's zag van hoe het park er nu bij ligt vindt het ik schandalig en zielig dat met het park zo liet verwaarlozen en nu zou willen slopen inplaats van het opnieuw toegangkelijk te maken voor onze kinderen(in het algemeen)laat het dadipark opnieuw een leuke ontspanningsplaats zijn voor tal van jong en Oud
Re:
Ik denk dat dit niet zo'n goed idee is, want wat het park zo speciaal maakte was dat hij kleine attracties (doe-het-zelf attr.) en een paar mechanise had. Persoonlijk zou ik het park uitbreiden met dat soort attracties, maar ik zou niet te ver gaan. Geen gigantische attracties liefst. Laat het een rustig familiepark worden (zoals vroeger). Een park waar :"Kind koning is!"
| This discussion has been closed. |