Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Vraag / Opmerkingen


Gast

#51

2019-07-02 03:18

Een petitie tekenen ja een shirt kopen nee. Sorry dat gaat mij iets te ver

Gast

#52

2019-07-02 05:21

Ja zeker zou ik deze aanschaffen en dragen! Pefect! Zeker uit protest tegen alle vormen van dierenmishandeling! En dat hogere straffen noodzakelijk zijn! Mvg Tanja

Gast

#53

2019-07-02 05:23

Goed idee toch!

Gast

#54

2019-07-02 06:25

ik zou 'm niet kopen; te specifiek voor dit geval; petitie geldt maar even; ik zou het breder trekken.

Gast

#55

2019-07-02 06:27

hoi, ik heb nog niet eerder een reactie geplaatst. ik wilde even zeggen dat ik het fantastisch vind dat je zoveel voor Batman wil doen en mee bezig bent! de tshirts vind ik ook een mooi/goed idee en ik zou er hier ook zeker een van halen mocht het doorgaan. nogmaals bedankt voor je inzet voor Batman!

Gast

#56

2019-07-02 06:28

Goedendag, Zou geen t-shirt aanschaffen.

Gast

#57

2019-07-02 06:44

Vindt het een leuk idee ben alleen bang dat niet veel mensen t shirt aan zouden doen en dus niet kopen ! Ik zou eerder voor een pet of iets dergelijks gaan . Uiteraard gedeeld op alle Rottie lovers sites .

Gast

#58

2019-07-02 07:16

Check je de spelling nog even? Er staat nu aa ipv aan ;)

Gast

#59

2019-07-02 07:47

Nee, absoluut niet. Deze petitie was er toch om de straffen hoger te krijgen? Het lijkt nu een beetje een hele andere kant op te gaan.

Gast

#60

2019-07-02 07:52

Hallo Michel, Is een stichting oprichten met de naam Batman niet iets? Die preventief een functie krijgt om bv mensen te ondersteunen die van hun hond af willen via marktplaats en andere manieren van adverteren een landelijke telefoon oprichten voor meldingen van blavende honden. De mensen daardoor alert houden als ze gaan wandelen Met vrijwilligers die meldingen controleren,plekken creeren om gratis hondn anoniem inbrengen op plekken die daar geschikt voor zijn enfin dat moet met een groep uitgewerkt worden. Zo is arme Batman niet voor niets gestorven. Dan kan de donaties zelf gebruikt worden want de bestaande organisaties zijn helaas niet toereikend . Doordat asiels geld vragen gebeuren er vreselijke dingen met honden. Vind ook dat de politiek moet veranderen dat kan ook een taak zijn van deze Stichting. Het is een idee waar ik al lang over nadenk misschien is Batman wel de omekeer voor dieren welzijn in Nederland. Met vriendelijke groet, Helena Oostendorp

Gast

#61

2019-07-02 08:33

Zou het zeker aanschaffen,het is en blijft iets wat ik niet kan bevatten dat het gebeurd is.Hoop alleen wel dat de t shirts in verschillende kleuren te krijgen zijn.

Gast

#62

2019-07-02 08:44

ja ik zou hem kopen wat ik alleen jammer vind de doelen zoals de dierenbescherming werkt niet mee om het op hun site te zetten mag je zelf doen maar je steunt hen wel in de vorm van finacien

Gast

#63

2019-07-02 09:30

Zou hem zeker kopen

De auteur van deze petitie

#64 Re:

2019-07-02 09:37

#58: -  

Dat komt omdat deze site het linkadres bepaald heeft op aa terwijl

ik het toch echt de naam aan gegeven heb.


De auteur van deze petitie

#65 Re:

2019-07-02 09:39

#59: -  

Vreemde reactie, wat heeft een tshirt met het pleidooi

voor hogere straffen te maken?


Gast

#66

2019-07-02 10:53

Prima idee dat t shirt. Ik koop m. En hou vol! Mag niet zo zijn dat dieren zo behandeld worden

Gast

#67

2019-07-02 11:27

goed idee, wel grote maten pleace

Gast

#68

2019-07-02 13:12

Heel goed initiatief, maar gezien de negatieve of eigenlijk helemaal geen reactie geef het aan een goed doel of een organisatie die zwerfhonden opvangt. Ik ken er enkele en weet dus zeker dat het daar goed terechtkomt.

Gast

#69

2019-07-02 16:34

Wij zouden er ook beiden 1 kopen en dragen!!!!

 

Genoeg is genoeg!!!!!


Gast

#70

2019-07-02 16:53

Op zich prima idee maar dan het geld naar een fonds dat advocaten betaald om dieren die worden mishandeld te vertegenwoordigen. Dierenbescherming doet geen moer. Die hebben ooit een statement gemaakt dat alle pitbullachtigen maar moesten verdwijnen. Ik werk in de dierenwereld en heb, helaas, niet al te beste ervaringen met ze als het om het daadwerkelijk redden van dieren gaat. Over het algemeen zijn het mensen die vanachter een bureau “beleid” maken. Campagnes in elkaar draaien maar daadwerkelijk met hun handen aan de dieren komen om ze uit een klote positie te halen zit er niet bij. Hulp geven als je als dierenorganisatie hulp vraagt om dieren te redden wordt weggewoven. En ze hebben miljoenen op de bank, maar daar betalen ze de kantoren van en het hoger kader personeel dat in Den Haag resideert op hun hoofdbureau. Vraag de jaarrekeningen maar eens op.........
moon

#71

2019-07-02 17:02

Houdt er rekening mee dat “ Batman” een geregistreerde merknaam is, voor je het weet staan er 20 Amerikaanse advocaten voor je neus. Houdt het breed, dierenmishandeling in het algemeen dat gestopt moet worden en hogere straffen. Dan spreek je ook meer mensen aan, niet iedereen houdt van honden. Neem bijvoorbeeld die geroofde zwaantjes. Dat zit bij mensen in de sloot dus staat dichterbij ze dan een hond die ze niet kennen. Iedereen heeft wel een dier in z’n omgeving waarvan ze niet willen dat het iets overkomt. Ik hoorde hier al idiote verhalen dat het wel een vechthond zou zijn geweest en dat het beter is dat hij dan maar dood is. Je hebt ook onder dierenliefhebbers kortzichtige mensen dus ik zou zeggen houdt het breed. Dierenmishandeling an sich!!!!!


Gast

#72

2019-07-02 17:04

Ik vind dit een prima plan Michel!

Gast

#73

2019-07-02 18:01

Ik vind het een goede idee.Het moet stoppen dierenleed.en Zwaar gestrafd worden.mischien stickers maken voor alle dieren en hun leed die mensen dieren aan doen een goede quot


Gast

#74

2019-07-03 06:28

Ik zou het graag willen kopen en dragen. Hoop dat er meerdere mensen er zo over denken. Vriendelijke groet, Mevrouw BJ Fladderak



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...