Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Hulp gevraagd / Opmerkingen


De auteur van deze petitie

#26 Re:

2019-06-30 15:24

#23: -  

Zie nummer 25


Gast

#27

2019-06-30 15:47

Echt hè. Michel ik blijf de petitie steunen en sta achter wat je hebt geschreven. Het gaat om de dieren. Vr gr Patricia raven.

Gast

#28 Re: Re:

2019-06-30 15:57

#18: - Re:  

piegem@hotmail.nl

Rembrandtkade 17  in Oud-Rijswijk. 


Gast

#29

2019-06-30 16:05

Hallo Ik wil graag meehelpen!

Gast

#30

2019-06-30 16:07

Beste Michel, Beste mensen, Het is heel duidelijk. En heel simpel. Het gaat hier om een petitie tegen dierenmishandeling. En ja, daar zijn helaas vele vormen van. Daarover hoeft hier geen discussie gevoerd te worden. Het gaat hier namelijk om het volgende: je bent tegen dierenmishandeling of je sluit je ogen ervoor. Ben je tegen dierenmishandeling, dan teken je deze petitie. Deze petitie is er om weer eens des te meer aan te geven dat er zaken moeten veranderen. Dat wetgeving moet veranderen. Dat straffen uitgevoerd moeten worden (niet alleen mooi staan op papier). En om die mensen die ooit met een doel een positie in politiek hebben gekozen weer te herinneren aan dat doel, aan dat streven. Dat is waar het om gaat. Boven alle persoonlijke voorkeuren (veganistische, vegetarisch, etc, etc). Want tegen dierenmishandeling, dat zijn we toch allemaal hoop ik! Michel, nogmaals bedankt voor het starten van deze petitie. En wie vindt dat er bepaalde zaken of bepaalde vormen van dierenleed onderbelicht worden hierin, hartstikke goed, start een petitie en zorg er dan ook voor dat die de juiste aandacht en focus krijgen!.

Gast

#31

2019-06-30 16:07

Het zou heel fijn zijn als iedereen het zou begrijpen: DEZE PETITIE IS ER OM ERVOOR TE STRIJDEN DAT HUISDIEREN DOOR DE WET ALS LEVENDE WEZENS ERKENT GAAN WORDEN. En niet als n ding zoals n fiets of n meubelstuk etc. Hier doet de partij voor de dieren tot nu toe niets mee, en zou volgens mij toch de belangrijkste eerste stap moeten zijn om dit grote onrecht de kop te kunnen indrukken.

Gast

#32

2019-06-30 16:35

Hallo , ik heb wel interesse om te helpen maar het ligt eraan wat er moet gebeuren ik hoor het graag Mvgr Selma

Gast

#33

2019-06-30 16:51

Je bent gewoon goed bezig! Je weet toch hoe het gaat? Bij alles maar dan ook alles moeten er kennelijk mensen dingen veroordelen, moeilijker maken, verdraaien. Het is helaas "des mensen eigen". Trek het je niet aan, goed dat je hulp vraagt en dank je wél voor wat je doet. Ik kan je helaas niet helpen, helpen is al een groot deel van wat ik doe. Maar is zie dat er mensen zijn die het oppikken. Succes!

Gast

#34

2019-06-30 16:59

Prima actie. Vaar uw gekozen koers. Ik sta achter u. QJC
Ria

#35 Re:

2019-06-30 19:03

#24: -  

Als je vlees eet laat je dieren niet in hun waarde. Daar gaat het om. Mensen verzinnen allerlei exuses om hun eetgedrag goed te praten maar er worden  dagelijks 1,8 miljoen (!) dieren geslacht alleen al in Nederland en daar is niets liefdevols aan. Honden en katten hebben geluk dat ze hond of kat zijn, koeien, kippen en varkens hebben dat geluk niet. Terwijl ze allemaal gelijk zijn als het om lijden gaat. 


Gast

#36

2019-06-30 19:14

Ik wilde je graag even laten weten dat ik het geweldig vindt wat je doet. Die brief heb ik gedeeld. De mensen met kritiek moet je gewoon negeren. Die hebben tenslotte helemaal geen initiatief getoond om het aan de kaak te stellen. Batman is niet de enige die dit overkomt. De zomervakantie eist ook straks weer méér slachtoffers. Als we levens kunnen redden door aan te geven dat dit gedrag not done is en een dier geen voorwerp is zoals de wet nu zegt, dan moeten we zeker door blijven gaan!

Gast

#37

2019-06-30 21:10

Ik ben een omnivoor maar het recht voor dieren gast mij oprecht aan het hart! Wij, mijn man en ik, hwbvem in het verleden al opgereden tegen een vorm van dierenmishandeling.

Gast

#38

2019-06-30 23:43

het gaat er niet om of men vegetarier is of een vlees eter,het eten van dieren was door de Goden toegestaan vanwege de hardheid van onze harten(dus religieheus slachten is een fabel Batman is echter een huisgenoot en bijna menselijk,moet ook rouwen om hem alsof het mijn eigen hond was(heb de laatste 20 jaar mastinoos cane corsoos en pitbulletjes gehad ,dus in die tijd zijn er verschillenden .huisgenoten;overleden Bij Batman is het nog veel schrijnerder,zijn dood was helemaal niet nodig geweest En dat maakt mij nog veel verdrietiger en bijna ondraagelijk,van had ik het maar geweten dan had ik hem wel willen hebben(hoewel ik alleen een AOWtje heb en op een flat woon)Zeker weten dat mijn hond George(cane corso)hem ook als een oude vriend zou hebben ontvangen

Gast

#39

2019-07-01 14:44

Ik vind denk al een poosje aan dat stichting pp (pistolen PAULTJE) op gericht moet worden deze man kwam op voor dieren die leed zijn aangedaan maar ook kinderen denk dat deze tijd en sociale media daar goed geschikt voor zijn heb zelf daar de kennis niet voor maar wel 2 vuisten voor de knok ploeg misschien wel per provincie

Gast

#40

2019-07-01 23:35

Zo blij dat er eindelijk iemand opstaat die ook werkelijk doorpakt. Diep respect voor....



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...