Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Hulp gevraagd / Opmerkingen


Gast

#1

2019-06-30 11:39

Ik eet ook niet alleen sla hoor ;) maar ik ben t wel met je eens.

Gast

#2

2019-06-30 11:45

Je hebt helemaal gelijk !

Gast

#3

2019-06-30 11:56

Hoi Michel, ik ben het helemaal met jouw woorden eens. Ik kan je helaas niet de Hulp bieden waar jij om vraagt. Maar wil je wel laten weten dat ik je steun in jouw mening en onderbouwing. Het is nu éénmaal zo, wanneer je ook maar iets doet waarmee je in de openbaarheid treedt, mensen jou weer een stempel op plakken. Jij hébt een mening. Je bént niet je mening. Ik hoop dat de juiste mensen op je pad zullen komen. Heel veel succes en laat je niet gek maken.

Gast

#4

2019-06-30 11:57

Je kunt verwachten dat als met een vinger gaat wijzen naar anderen (in dit geval de Partij voor de Dieren) je een reactie terug kunt krijgen. Dierenleed is niet alleen het verwaarlozen van een hond maar ook het laten slachten van een onschuldig varken (nog intelligenter dan een hond ook nog) voor een paar minuten eetplezier. Niemand moet vegetariër worden maar echt geloofwaardig is het niet om op te komen voor het ene dier en het andere te laten barsten. Ik hoop dat mensen daar ook eens bij stil willen staan. En niet de fout bij een dierenpartij gaan zoeken maar bij partijen die dieren daadwerkelijk laten barsten. Begin maar eens bij de regeringspartijen in dat geval...

Gast

#5

2019-06-30 12:03

Wat een gedoe Michel, je bent zo goed bezig en dan al die nutteloze discussies... succes n zet m op!!

Gast

#6

2019-06-30 12:10

Ik sta naast je hoor. Je heb helemaal gelijk.

Gast

#7

2019-06-30 12:12

Ik wil helpen, maar ik heb je mailadres niet.

Gast

#8

2019-06-30 12:12

Helemaal met je eens!! 


De auteur van deze petitie

#9 Re:

2019-06-30 12:18

#7: -  

Dank je wel, aangezien je hier al je mailadres hebt doorgegeven 

zou je dit nogmaals willen doen dan neem ik contact met je op.

Gr Michel


Gast

#10

2019-06-30 12:18

Ik denk dat je niet meer moet reageren op opmerkingen van mensen die afwijken waarvan het hier om gaat. Veel te stressvol en energievretend. Vaar je eigen koers. Die is goed.

Gast

#11

2019-06-30 12:21

Ik ben helemaal met je eens! Ik zou zeggen, trek het niet veel aan! Als iemand anders denkt dan jij dan moeten ze maar zelf íets nuttigs gaan doen voor deze hond in kwestie en voor alle dieren!

Gast

#12

2019-06-30 12:22

Super tekst en sta daar volledig achter. Men begint met iets op te starten PvdD en vervolgens reikt het tot ... ja waarheen, die pluche stoel die lekker zit.... door pakken en gaan waarvoor je staat zakt waarschijnlijk weg in het pluche, jammer en een gemiste kans.

Gast

#13

2019-06-30 12:22

Ik vind dat je goed bezig bent. En slaat idd nergens op dat je veganist zou moeten zijn om dierenleed te herkennen. Gaat toch erom dat de straffen van huisdieren leed zwaarder gestraft moeten worden. En daar maak je je hard voor. Haar antwoord dat je voor elke koe of kip een petitie moet starten slaat kant nog wal. Is gewoon te moeilijk schijnbaar om vanaf haar kant toe te geven dat je gelijk hebt ipv alles erbij halen wat er voor nu niet toe doet. Ik dank je in ieder geval wel voor de moeite die je in deze petitie steekt. Ik kan je helaas verder niet helpen. Ik ben niet echt politiek onderbouwt Groetjes Dimitra

Gast

#14

2019-06-30 12:27

Jammer dat er altijd mensen zijn die maken dat het doel van een dergelijke petitie, naar beneden halen. Niet opgeven Michel, samen met mij staan vele mensen achter jou! Groetjes Thea

Gast

#15

2019-06-30 12:37

Beste Michel Je intentie is super en je hebt groot gelijk Ga zo door , mijn steun heb je Mvgr

Gast

#16

2019-06-30 13:03

Ik sta achter jou. Dierenleed moet stoppen. Snap die mensen niet. Grt. Siep Bouhuisen.

Gast

#17

2019-06-30 13:06

Beste Michel,

Ik zou je met alle liefde willen helpen met deze nare kwestie. Ik ben geen vegetarier, ik eet geen jong vlees zoals lams- en kalfsvlees. Wel biologisch vlees, opdat de dieren wel een goed leven hebben gehad. Natuurlijk vind ik de veetransporten en alle andere ellende walgelijk. Steun daarom ook zo veel mogelijk goede doelen. Heb een adoptie-ezel en adoptie-olifant. Teken zoveel mogelijk petities tegen dierenleed en ga zo maar door. Eigenlijk te veel om op te noemen. Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,

Lizzie Brandsma


De auteur van deze petitie

#18 Re:

2019-06-30 13:15

#17: -  

Kan je mij via deze pagina je emailadres sturen Lizzie?


Gast

#19

2019-06-30 13:46

Goed bezig Michel.Hoop dat het er wat toe doet en dat je een stap verder komt met alles wat je van plan bent.En idd niet alleen voor Batman maar voor alle dieren die lijden en of mishandeld  worden.Dit verdienen ze nml!

 

 


Gast

#20

2019-06-30 14:02

beste michel gewoon doorgaan vind je top

Gast

#21

2019-06-30 14:26

Hallo Michel, Ik zou niet op alle negatieve reacties reageren. Die cases kan je beter links laten liggen. Ik zal je vertellen dat ik nooit een petitie volg, maar dit is de eerste keer dat ik het heb aangevinkt. Ik moest het wel, want het viel mij op dat deze ellende die dieren worden aangedaan maar doorgaat en je er nooit meer iets van verneemt. Buiten dat een enkeling voor eigen rechter speelt en dit op fb bekend wordt. Ben het volkomen met je eens en de opmerking dat je de plank mis slaat is totaal niet aan de orde. Er wordt iig getracht een plank te slaan en dat kan je van de meeste niet zeggen! Al vind ik dat je je brief best iets pittiger had mogen maken, maar goed je vangt nou eenmaal meer vliegen met honing dan met azijn. Keep up the good work! Patricia

Gast

#22

2019-06-30 14:33

Michel waar kan ik naar toe mailen dan? Vr.gr. San

Gast

#23

2019-06-30 14:51

Als ik een petitie kan tekenen voor dieren doe ik dat in heel Europa.Ik begrijp dat het over dieren helpen gaat Ik zelf, eet maar 1 keer vlees per week,vroeger iedere dag,daar heb ik bewust voor gekozen Ik sta klaar voor te helpen,ik woon wel in België rond het Antwerpse

Gast

#24

2019-06-30 14:57

Veganist of vegetariër zijn heeft hier totaal niks mee te maken . Mensen moeten eens leren om andere mensen in hun waarde te laten .

De auteur van deze petitie

#25 Re:

2019-06-30 15:12

#22: -  

Als het goed is kan je via deze site een mail naar mij sturen en als je daarin

Je mailadres vermeld neem ik contact met je op.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...