Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Niet bevestigde handtekeningen / Opmerkingen


Gast

#1

2019-06-28 05:01

Top hoe meer hoe beter dit mag nooit meer gebeuren

Gast

#2

2019-06-28 06:52

Wat een vreemde,maar ook bedenkelijke reactie, is je stukje op de server gehackt...? Succes,Henny,Eindhoven

Gast

#3

2019-06-28 08:29

De moordenaars van Batman, de hond die achtergelaten werd, vastgebonden aan een boom, achtergelaten om te sterven. De angst, de eenzaamheid, de verwarring, het niet kunnen begrijpen, de extreme hitte en de vreselijke pijnen die dat arme beestje heeft moeten doorstaan. En de daders gewoon weer op vrije voeten.. Jessica Timmermans en vriend.

Gast

#4

2019-06-28 08:50

ik heb hem ook niet bij de spam zitten en ook geen email gehad

De auteur van deze petitie

#5 Re:

2019-06-28 09:03

#2: -  

Wat bedoel je Henny? Dit is gewoon een screenshot van de oplossing die ze geven bij petitie24.com


Gast

#6 Petitie Batman

2019-06-28 11:57

Hoi, mijn spamvakje is nu leeg, en ik weet niet meer of de aangevraagde bevestiging erbij zat, denk het niet, niet herkend in elk geval. Wil 'm wel graag weer ontvangen natuurlijk, en zo gauw mogelijk. Groetjes, Jona (Yona Veganimal)

Yona Veganimal

#7 Re: Re:

2019-06-28 11:59

#5: - Re:  

Kijk eens naar de andere antwoorden / reacties.....  Heb je 'm in je spam gehad ja of nee..... of heb je 'm bevestigd, dus gewoon in je postvak gekregen.... en getekend ? Dán is er niets aan de hand. :-)


De auteur van deze petitie

#8

2019-06-28 12:52

Goedemiddag Jona,

Het is voor mij helaas onmogelijk om bij bijna 20.000 mensen te controleren of ze hun ondertekening bevestigd hebben of niet. Wil je zekerheid vul dan de petitie nogmaals in.

Resi
Gast

#9

2019-06-28 18:36

Deze twee horen een straf te krijgen als een moordenaar want een hondekind hoort bij een gezin . Ze beide in een cel stoppen en ze ook zonder en eten laten wegrotten , snap niet dat de familie niks ervan heeft geweten normaal als ouders zijnde ga je vragen stellen het zal je kind maar wezen die zowat verschrikkelijks doet ik zou me zoon zelf aangeven en zo lang door gaan tot ik wist waar het diertje was . Die twee zijn bezeten van de duivel vieze beesten hoop dat ze glink gestrafd worden .En batman waar je nu bent na zo afschuwelijke dood ben je beter af dan bij die duivelsbeesten daar zul je nooit alleen zijn lieverd rust zacht mijn hart huilt om wat ze jou hebben aangedaan xxx




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...