HELP MIJN KIND TERUG TE KRIJGEN NADAT HIJ ONTERECHT ONTVOERD IS DOOR DE WILLIAM SCHRIKKER GROEP. STOP JEUGDZORGSECTOR KINDERHANDEL EN WILLIAM SCHRIKKER GROEP.

HELP MIJN KIND TERUG TE KRIJGEN NADAT HIJ ONTERECHT ONTVOERD IS DOOR DE WILLIAM SCHRIKKER GROEP. STOP JEUGDZORGSECTOR KINDERHANDEL EN WILLIAM SCHRIKKER GROEP. / Mededelingen / Demonstratie / Opmerkingen


Gast

#1

2019-05-13 18:01

Netjes blijven met jeugdzorg gaat niet helpen. Vind je kind terug en redt hem, doe dit voorzichtig en duik desnoods onder met hem. Ik heb ook te doen gehad met deze mafia (mafia van de staat). Serieus vind zijn locatie en neem hem mee... denk je plan goed uit Ik weet dat ik problemen ka krijgen met deze comment maar jeugdzorg valt geen discussie mee te voeren. Dit zijn gewetenloze criminelen, de staat, rechters en politie staan allemaal aan de kant van jeugdzorg. Zei spelen het spel met de botte beil, dat betekent dat jij het smooth moet spelen Win vertrouwen om ff contact te hebben en duik daarna metteen onder. Beste is in het buitenland. Dit land is geen vrij land en behoorlijk gevaarlijk als het erop aankomt. (Jeugdzorg, dwangmatige "hulp" en etc) Dus nogmaals voor iedereen die dit leest: protesteren, praten en onderhandelen gaat niet helpen. Speel het smooth en wanneer je beet heb, ga meteen onder de radar