Red natuurgebied de Oude Tempel!

Red natuurgebied de Oude Tempel! / Mededelingen / Gemeenteraad Soest stemt in met bestemmingsplan / Opmerkingen


Gast

#1

2017-12-22 08:02

Persoonlijk ben ik bang dat het tij niet meer te keren is, omdat het besluit als in 2004 genomen is, en wij als bewoners geinformeerd zouden zijn. Wellicht is er nog een argument wat niet aan de orde is gekomen en dat is de z.g. groene long... het kappen van o ze zuurstofvoorziening als tegenwicht tegen de A28.... zou er in de hele procedure wel een onderzoek naar luchtkwaliteit en gezondheidsconsequenties voor Soesterberg zijn gedaan? Mogelijk zit daar nog een juridisch argument.

Wil van Batenburg


Gast

#2

2017-12-22 09:37

Dag Gerben,

Groen voor Rood was het. Rood is een hele goede kleur maar als het om natuur gaat kan Nederland niet Groen genoeg zijn. Informeer je bij de natuurorganisaties voor het belang van corridors voor Vogels en insecten die in Nederland drastisch in aantal terug lopen.

Zettum op en ik steun je strijd!
Joke Bouwmans

Gast

#3

2017-12-22 09:56

Gerben, heel goed verwoord! Nu even netwerken en beraden. ('Boomridders, IVN etc).
Fijne dagen en tot snel, Arno en Ellen.

Gast

#4

2017-12-22 14:19

Goedemiddag Gerben,

Helaas. Het is duidelijk dat geld belangrijkeri is dan het welzijn van de inwoners van Soesterberg. Het is erg teleurstellend hoe de Soestse politiek met Soesterberg omgaat. Ik heb zelf met twee buren een zienswijze ingediend en ook een advocaat in de arm genomen. Het lijkt mij een goed idee om onze krachten te bundelen.

Groet,
John Versteege
Oude Tempellaan 8

Anonymous

#5 Re:

2018-01-04 10:58

#4: -  

Beste John,

Dank voor je antwoord en mijn excuses voor mijn late reactie. Wij komen vanavond om 20:00 bij elkaar aan de Apollo 91 te Soesterberg om het een en ander te bespreken. Je bent welkom als je hierbij aanwezig kunt zijn.

Groet,

Gerben.