Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt

Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt / Mededelingen / Wethouder vind dat hij het kan maken maar wat vindt U? / Opmerkingen

quo vadis

#1

2017-02-07 15:07

Ik heb niet alles gevolgd over de nieuwbouw van het zwembad, maar ik weet wel dat we ooit een prachtig zwembad hadden (het natuurbad) wat onder het mom dat het onderhoud te kostbaar werd is opgegaan aan een golfpark voor de happy few. Het zwembad Brandenburg had twee buitenbaden en een leuk binnenbad en een binnenbad voor ongeoefende zwemmers. Daarbij was er een fijne ligweide. Ik weet niet eens of er nu nog wel een zwembad is maar die ligweide is in elk geval weg. Waar is dat allemaal gebleven? Wie heeft dit in alle wijsheid allemaal besloten? En nu moeten mensen niet gaan zeuren als de jeugd "overlast" veroorzaakt he, want er is geen bal voor ze te doen in Bilthoven / De Bilt.


Gast

#2

2017-02-07 16:57

Laat de wethouder het nu afmaken . Anders komt er nooit een zwembad. Even afwachten hoe het afloopt.

actieve sporter

#3

2017-02-08 08:37

De wethouder krijg van mij ook nog 1 kans om zijn karwei af te maken maar ik heb nog een ander idee. Het gaat namelik uitsluitend over geld. Laten wij burgers van de gemeente De Bilt en omstreken een fonds oprichten om het tekort dat er kennelijk is om een groter bad te realiseren te dekken. Er hadden al lang particulieren bij betrokken kunnen worden. Dat durft de politiek niet aan maar dan doen we het toch gewoon zelf?


Gast

#4

2017-02-08 09:59

Wat mij betreft zou hij moeten opstappen of weggestuurd moeten worden. Dit is niet eens per ongeluk, maar bewust gedaan omdat meneer zijn eigen plan wilde doordrukken en eigenlijk geen enkele interesse heeft in een zwembad of in diens gebruikers.
Hij zal wel hockey kinderen hebben...
Ach, in Den Haag gebeurt niet anders, what else is new. En dan vindt men het nog gek dat burgers zo weinig vertrouwen hebben in de politiek.
scribent

#5 Nieuw zwembad Brandenburg

2017-02-09 12:46

De burgers afschepen met een flut oplossing, cheap and nasty, dat kan toch niet waar zijn! 
Ligt er dan geen verantwoordelijkheids gevoel bij deze nieuwe wethouder en bij de raad?

Het oude raadsbesluit is opgesteld zonder visie en voor een te klein zwembad, niet geschikt voor deze gemeente. Niet te exploiteren. Krampachtig wordt hier aan vast gehouden.
Kies voor een zwembad waar alle zwemmers van deze gemeente wat aan hebben en redelijk te exploiteren is. De cultuurliefhebbers hebben hun Lichtruim gekregen. Nu iets doen voor alle zwemsporters. Een zwemparadijs is niet nodig maar wel een volwassen zwembad van 25x35 meter waar gewoon zwemmen voor alle leeftijdsgroepen mogelijk is. Dat is niets teveel gevraagd!

 


Gast

#6

2017-02-09 22:08

Deze wethouder draait om als een blad aan een boom nu hij wethouder is. Wat moeten we met zulke mensen?
Eerlijkheid voor alles.
%