steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hand in hand.
Tegen geweld maar stel de vraag...
Nee, naar mijn idee niet want:
1. Ik houd niet van een hetze tegen bepaalde mensen dat is niet eerlijk en nb heb ik zelf hersens om na te denken.
2. Iedereen zal het er mee eens zijn dat ook bestuursleden moeten worden afgerekend op hun prestaties net zoals in het bedrijfsleven.
Ik lees reacties van medesupporters die vinden dat ons bestuur gewoon mag blijven zitten en dat ze vooral zo door moeten gaan omdat het nu goed gaat. Dat vind ik uiterst opmerkelijk en verontrustend.
Uiteraard hebben we onlangs een goede transfer periode gekend en die mag naar mijn mening op persoonlijke titel worden geschreven van meneer Van Geel, tevens gaat het na 6 wedstrijden sportief niet verkeerd. Maar kijkt de gemiddelde supporter ook kritisch? Iedereen kent ook de feiten waaruit geconcludeerd mag worden dat er in het verleden en recentelijk meerdere malen grove fouten/blunders begaan zijn door bijvoorbeeld onze directeur meneer Gudde. Natuurlijk verdient hij net als iedereen een eerlijke kans maar die kans heeft hij de afgelopen jaren al gehad en ook nog eens diverse malen. Hoeveel krijgt hij er nu nog? Ik vind echt jammer voor meneer Gudde want ik gun hem succes bij onze club voor onze club maar hij is niet geschikt voor deze functie. Net zoals in het bedrijfsleven zijn grove fouten ook binnen het 'bedrijf' Feyenoord onacceptabel en zal hij in het belang vd club zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Het jaar in jaar uit slecht presteren als directeur van Feyenoord: dat kan niet, mag niet en bestaat niet en daar is zijn salaris ook niet naar!
Hand in hand Kameraden!
de echte supporters vergalt.
De woorden van de KNVB zijn veelzeggend. Al zitten we nog in Categorie 1, de weg omhoog is al enkele jaren ingezet. Er is tijd nodig om de financiele wonden te helen en ik ben ervan overtuigd dat het bestuur de zaken op orde heeft. Er kan niet worden verwacht dat problemen in een klap opgelost zijn.
Ik denk ook dat Eric Gudde in plaats van alle kritiek die hij al op zijn dak heeft gehad eens een keer bewonderd mag worden voor zijn enorme vechtersmentaliteit en enorme Feyenoord hart. Het zou heel gemakkelijk voor hem zijn geweest om Feyenoord te verlaten en de rommel die anderen hebben gemaakt achter te laten. Maar ondanks de kritiek blijft hij vechten voor een gezond Feyenoord. Dat noem ik nou een echte FEYENOORDER! Hulde Eric, Ik ben trots op jouw als algemeen directeur.
Daarnaast weet het bestuur ondanks dat er geen geld is toch de selectie op niveau te houden. Waarvan we dit jaar misschien al een de vruchten kunnen gaan plukken in de vorm van top 5. Laten we vooral trots zijn op het feit dat er de laatste 2 jaar zo verstandig met geld om is gegaan en de juiste deals zijn gesloten. Er worden geen gokken genomen maar verstandige keuzes gemaakt.
Daan
| This discussion has been closed. |