steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#2051

2011-09-19 12:53

Laat het geweld ophouden. Feyenoord heeft het al moeilijk en zij maken het de club nog moeilijker. Het is schande hoe sommige lieden zich gedragen. Dat mag zich geen supporter noemen.
Ton

#2052 Feyenoord Forever

2011-09-19 12:53

In goede en mindere tijden altijd Feyenoord en altijd supporter!

Gast

#2053

2011-09-19 12:53

Echte fans brengen hun eigen club niet zo in discridiet

Gast

#2054

2011-09-19 12:54

Uitstekend idee deze petitie, om Koeman te citeren: ëen klein groepje "mafkezen" verpesten het het hele klimaat rond mijn club. De vraag blijft staan wat kunnen wij doen met z's allen aan deze idioten die voortdurend de sfeer verzieken.

Gast

#2055

2011-09-19 12:54

Mooie actie, hopelijk heeft het nu eens een keer effect!

Gast

#2056

2011-09-19 12:54

De kuip moet schoongeveegd worden !!
Dan kom ik ook weer naar het stadion met m'n zoon.
Camerabeelden erbij halen en opsluiten die gasten.

Gast

#2057

2011-09-19 12:54

Klasse actie. Eindelijk krijgt de "zwijgende meerderheid" de gelegenheid zich te laten horen. Nu dat zooitje ongeregeld nog een meldplicht geven bij iedere wedstrijd (bij voorkeur melden bij die betonnen bak in 020) en we kunnen weer rustig naar een wedstrijd kijken !
Rotterdammer

#2058 Re: Dat mag je best vinden maar niet op deze manier

2011-09-19 12:55


Gast

#2059

2011-09-19 12:55

Het moet maar is een keer afgelopen zijn,met zulk soort supporters,die verknallen het alleen maar voor de echte Feyenoordsupporters zo als ik en nog voor 40,000 anderen.
We moet het verleden vergeten,Maar naar de toekomst kijken,Ik vind dat Feyenoord goed bezig is,Met als wat er bij komt kijken.

Met heel mijn Feyenoord-Hart.

De Groetjes John.

Gast

#2060

2011-09-19 12:55

Zo snel mogelijk de raddraeiers isoleren

Gast

#2061

2011-09-19 12:55

Niet alleen dient dit geweld afgekeurd te worden, ook wil ik benadrukken dat de directie van Feyenoord op dit moment uitstekend werk levert!

Gast

#2062

2011-09-19 12:55

Goede actie deze petitie. Nu hoog tijd dat deze 50 idioten een levenslang uitgaansverbod krijgen. Alleen een stadionverbod voldoet volgens mij niet. Deze gasten hebben ook niets met voetbal te maken maar misbruiken een van de mooiste clubs van Nederland om hun puberale frustraties uit te leven.

Gast

#2063

2011-09-19 12:55

Ontzettend goed initiatief..afgelopen moet het zijn met het negativisme...met z'n alleen weer Europa in!
hoe lang het ook duurt...we zijn eindelijk weer eens op de goede weg. Leon )al 40 jaar fan van Feyenoord'

Gast

#2064

2011-09-19 12:56

Ik word echt schijtziek van die zogenaamde 'supporters' die denken in naam van de club te handelen maar in werkelijkheid onnadenkend voor zichzelf daar als een of andere dombo uit hun nek zitten te lullen. Ze brengen alleen maar de club in diskrediet en geven de naam Feyenoord een slechte naam. Kortom, keihard aanpakken die gasten zodat we met z'n allen kunnen richten om waar het werkelijk om gaat, onze club Feyenoord die bezig is aan een goed seizoen.
peterh

#2065 optreden en handhaven

2011-09-19 12:56

hard optreden. Het moet niet moeilijk zijn de rotte appels er uit te halen

Gast

#2066

2011-09-19 12:56

Goed initiatief.
Het mag duidelijk zijn dat dit geen supporters zijn van Feyenoord en alleen maar op rellen uit zijn.
Jammer en zeer triest dat 'Feyenoord' hieraan verbonden wordt

Gast

#2067

2011-09-19 12:56

Geef nooit een vergunning af voor een demonstratie in de avonduren. Slecht om foto's te maken van deze verschrikkelijk achterlijke raddraaiers.

Gast

#2068

2011-09-19 12:56

Als 66 jarige supporter hoop ik van harte dat al dat tuig van afgelopen zondag tot de laatste "persoon" opgepakt zal worden en een straf krijgen die echt aanslaat. Daar zijn de echte supporters en iedereen die de club een warm hart toedraagt echt mee geholpen.

Gast

#2069

2011-09-19 12:57

Hopenlijk kunnen we een keer die paar honderd debielen voorgoed weren op de één of andere manier!!
En laat iedereen stoppen met de heksenjacht op het bestuur.
Tuurlijk zijn er in het verleden fouten gemaakt maar laten we het huidige bestuur nog de kans geven om alles weer op de rails te krijgen, want wie gaat het dan beter doen?! De resultaten zijn weer goed en laten we dat zo houden, dat is de basis voor succes ook bestuurlijk en finacieel!!

Gast

#2070

2011-09-19 12:57

zo komen we teminste POSITIEF in beeld
ga zo door

Gast

#2071

2011-09-19 12:57

Dit gedrag is absoluut ontolereerbaar. Ik vindt het erg schadelijk voor eht voetbal dat dit soort idioten als voetbalfan wordt bestempelt, in dit specifieke geval als Feyenoordfan. Het zou de pers dan ook sieren als ze dit soort hersenloze types zouden willen neerzetten als dat wat ze zijn: idioten of relschoppers. Want meer dan dat is het niet. Dit type mens lijkt maar op één ding uit en dat is niet meer dan middels geweld anderen hun mening opdringen. Een andere taal zijn ze helaas niet machtig. Ik vraag me echter wel af hoe deze types dan wel te benaderen zijn. Want dat dit gedrag dient te stoppen, dat lijkt mee meer dan helder.


Gast

#2072

2011-09-19 12:57

ik woon in utrecht en heb niets met feijnoord, maar ik ben het beu dat de politie steeds moet opdraven voor deze criminelen. Ik betaal ook voor het feit dat de politie moet komen om deze rellen de kop in te drukken en dat vertik ik.
Dré

#2073 houdt schoonmaak in eigen gelederen.

2011-09-19 12:57

Beste supporters. Jullie moesten je doodschamen. Houdt schoonmaak in eigen kring.Alleen zo haal die waardeloze harde kern eruit. Met de petitie wil je toch je eigen waarheid houden. Waarom praten over fouten van het bestuur. Je begint dus met de fouten van het bestuur en vervolgens over het verwerpen van het geweld. Bovenaan staat, beste supporters, DAT geweld en leeghoofdige gedrag van je mede supporters. Bah bah en nog eens bah. Feyenoord staat bekend om de vuiligheid binnen eigen gelederen, de supporters dus. En dat is weer eens bevestigd ! Een waardeloze petitie. Hou gewoon schoonmaak en gooi dat vullig uit het mooiste stadion van nederland.

Gast

#2074

2011-09-19 12:58

lunaticnews, speelt de onschuld maar de afgelopen jaren hebben ze geweld geromantiseerd en dit zijn de gevolgen ervan. Denk aan stukjes waar er ''leuk'' word gedaan met ''polen die pleuren wij in de gracht'' Leuk foto tje erbij Bij afgebroken stoelen in het Ado Stadion ''leuke'' opmerkingen plaatsten als''stoelihooligans'' en voor een uitwedstrijd uit tegen twente ''leuke'' oude foto's op je site zetten van eerdere rellen in het diekman stadion. Lunatic praat over transparantie maar maken zich zelf nooit bekend. Zo'n sfeer creeeren dan zijn dit de gevolgen. Overigens dubbel zonde daar behalve onzin er ook zeker heel vaak zaken aangekaart worden die wel heel erg hout snijden. Ook ik ben vaak niet kapot van het commerciele beleid bij feyenoord. Klasse actie.
BB Wateringen

#2075

2011-09-19 12:58

Walgelijk deze mafkezen zit er echt geen verstand in deze hersenen Als ik ook in de voetbaltrein
hoor wat jongetjes van 14 en 15 voor een taalgebruik hebben met allerlei ziekten ik ben ook mijn hele leven al SUPPORTER van FEYENOORD HET ZIT in JE BLOED Fouten worden er overal gemaakt en Feyenoord met al haar medewerken en bestuur en zijn op de goede weg volgend jr uit cat 1 en ten alle tijde moet de burgemeester van Rotterdam dit soort demonstraties VERBIEDEN en niet toelaten misschien zijn onder deze MAFKEZEN veel mensen met een STADION VERBOD en van Mij mag de ME er oplos gaan want het kan niet zo zijn dat we straks wedstrijd verbieden krijgen wij ja wij zitten al met veel plezier jarenlang in het MOOISTE STADION VAN NEDERLAND met de mooiste en beste achterban en toegeven aan dit gedrag pure waanzin Uitbannen dit soort gedrag KAN NIET MAG NIET
Ik hoop dat Leefbaar Rotterdam de Burgemeester en die mensen die ook hun best doen voor Rotterdam eens aan het verstand brengen dat je dit soort DEMONSTRATIES NOOIT EN NOOIT MAG toestaan.
Ik hoop dat wij van BB morgenavond bij de beker tegen AGOVV collectief een signaal kunnen afgeven
dat dit NOOIT en NOOIT meer mag voorkomen Oppakken die mafkezen en verbieden van wedstrijden is m.i. uit de boze want die misschien 100.000 mensen en meer ik weet niet hoeveel houden van FEYENOORD dus het motto is wij houden van die club en samen zijn we sterk Hoort zegt het voort