steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
P.s. in het stadion was niets te merken van hetgeen is gebeurd! het slaat dus nergens op om de wedstrijden te verbieden voorlopig.
Ruud Nelissen
Als Niet Feyenoord supporter, doet het zeer om dit soort dingen te zien. En daarom dat ik Feyenoord in deze ondersteun in de petitie.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Prima actie!
Ik voel me trots dat ik een Feyenoorder ben! , zaterdag avond baalde ik weer even, ondanks de winst!
Keiharde straffen uitdelen, elke cent laten terugbetaling met 25 procent rente! Misschien op de middenstip zetten en laten uitjouwen!
Belachelijk dat er weer mensen zijn die Feyenoord negatief in het nieuws hebben gebracht, Ondanks dat ze wonnen met 4-0 en daarmee voor 1 dag koploper waren was daardoor helaas in de schaduw gezet.Zou het niet goed zijn om deze mensen die zich als "hooligan" hebben gedragen een stadionverbod op te leggen en een herkenningscamera bij de ingang van stadions met veel hooligans. (ook in buitenland doen als het kan) En kosten die de politie maakt verhalen op die tuig.
Lunatic News en Varkenoord groep keihard aanpakken!
Ik stel voor dat iedereen zijn lidmaatschap voor de supportersvereniging en Lunatic News afzegd en gewoon lid wordt van Feyenoord zelf.
De Feyenoord supportersvereniging steunt dat tuig gewoon en ik heb daardoor mijn lidmaatschap bij hun afgezegd.
| This discussion has been closed. |