zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is helemaal niet racistisch onnozelaars!
Wie het Pietenpact ondertekent erkent dat men destijds met zwarte Piet de expliciete bedoeling had om een racistische karikatuur neer te zetten. Ik denk dat het duidelijk is dat dit onwaar is en ik kan me op geen enkele manier vinden in de kromme redeneringen die achter dat Pietenpact staan.
Wim Vanseveren stelt dat je door tradities geregeld de bezem moet halen. indien ik het goed begrijp eigent deburen zich het recht toe om éénzijdig te beslissen welke tradities behouden mogen blijven en welke niet. Voor een organisatie die pretendeert om de schoonheid en wijsheid van de Lage Landen te presenteren kan deze uitspraak tellen.
Voor alles denk ik dat dit een uitstekende marketingstunt is van Wim Vanseveren, want wie kende tot nu toe zijn organisatie en wie bezocht voor de controverse rond het Pietenpact hun website.
Racisme is iets wat kinderen niet kennen! Mogen wij dan ook andere traditionele gebeurtenissen veranderen. .
Ik vind handen af van onze gewoontes.. en misschien jullie tijd besteden aan nuttige zaken die wel iets uitmaken in deze wereld of maatschappij, mvg
Re:
blij van de pieten af !! wat ga er nu nog komen na diet moeten wij uit ons land?? heb niets tegen die mensen !!! maar genoeg is genoeg geweest nu!!!
minderheden die een andere cultuur aanhangen.
Het is een traditie en behoort tot onze cultuur.
Waarom daarover discussiëren?
| This discussion has been closed. |