zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is een traditie en ik vind dat het leuk moet blijven voor de kinderen.
Re: Re:
Ik geef u voor 100% gelijk! Wij zouden ons moeten aanpassen... ik dacht het niet!
Re:
Van Bellinghen heeft notabene bij zijn mandaat de eed gezworen om het Bélgische volk te dienen, alsook de belgische wetten te respecteren. Dat houdt dus ook in dat hij onze tradities dient te respecteren als VOLKSvertegenwoordiger. Vanwege zijn huidskleur schendt hij nu zijn eed: wie is dan verrader en racist? Hij zou het voorbeeld moeten geven door de cultuur/tradities te respecteren van het volk dat zijne pree betaalt!
breng deze petitie in de media, gewoon per toeval ontdekt, maak hier meer reclame mee zodat jullie meer handtekeningen bekomen
wat een schande, voor mij is het ganse sinterklaasfeest kapot,
ben blij dat mijn kinderen 14 en 19 jaar zijn en zij zelf geen kinderen willen
Ik geloof niet dat de meerderheid van bruine mensen zo dom zijn dat ze dit ondersteunen, namelijk. Het is een handjevol geirriteerde figuren die hun ontevredenheid botvieren op een oud kinderfeest. Lekker het feestje van de gehate mensen bederven!! En ze krijgen nog hun zin ook. We zijn knettergek met z'n allen.
| This discussion has been closed. |
Re:
#2753: -
"Omdat ze het discriminatie en racisme vinden dat al die lieve, gulle Pieten blank zijn. Alsof zwarte mensen niet goed genoeg zijn om Piet te worden. Ze vinden dat er ook zwarte Pieten moeten komen"
En zo vinden mierenneukers toch altijd wel een stok om de hond te slaan, nietwaar? Komt tegenwoordig helaas maar al te vaak voor door inwijkelingen die menen dat ze geen respect hoeven te betonen aan de cultuur waarin ze komen leven. Opportunisten en schijnheiligen zijn het die dan ook door de mand vallen, de schande ver voorbij. Dus: áfblijven van onze traditie!