Geen supporters van de bezoekende ploeg op onze tribunes


Gast

#1

2011-09-11 19:52

T'is al jaren zo,steeds met topmatchen zit het rond ons met bezoekende supporters,dat is vragen om miserie !!!!!!op verplaatsing worden wij altijd in een hoekje gezet.

Gast

#2

2011-09-11 19:55

lovenswaardig initiatief!
caro65

#3 Re:

2011-09-11 20:42

#2: -

Ik hoop dan ook op heel veel reacties en handtekeningen. Zegge het voort :-)

caro65

#4 Re:

2011-09-11 20:49

#1: -

Mag daar nu stilaan eens geen verandering in komen? Zelfs op de hoofdtribune is het eens uit de hand gelopen. Alleen jammer dat de supporter de voorzitter van de bezoekende ploeg niet genoeg heeft geraakt. Hoedje af voor deze supporter. Op de televisiebeelden lijkt Degraen ook wel provocerende gebaren te maken. Dus wanneer de supporter van STVV stadionverbod boven het hoofd hangt, lijkt het me ook rechtvaardig om Degraen deze ook op te leggen! Wanneer gaat het bestuur van STVV nu eens beginnen inzien dat dit niet langer kan? Zijn wij alleen goed genoeg om ons geld neer te leggen en verder ons te laten kleineren?


Gast

#5

2011-09-11 23:12

de stvv tribunes ùmoeten voor de stvv supporters blijven. Bezoekende supporters horen thuis in het bezoekersvak

Anonymous

#6 Re:

2011-09-12 00:01

#5: -

Volledig akkoord !


Gast

#7

2011-09-12 20:17

GOOI die buiten die tussen de thuissupporters zitten, maar aub geen voetbal zonder bezoekende supporters, dan mag je ineens voetbal in zijn geheel adfschaffen want daar is geen reet aan.
Tegen een zingen en treiteren hoort bij voetbal dat maakt het zo leuk.
Maar het moet wel fantsoenlijk blijven hoor.
Caro65

#8 Re:

2011-09-12 21:38

#7: -

Is gemakkelijker gezegd dan gedaan om die buiten te krijgen. Bij iedere topmatch is het iedere keer hetzelfde verhaal. Altijd moeten wij de rij achter ons de commentaren aanhoren van bezoekende supporters die kaarten hebben aangeschaft in het vak van STVV. In Club Brugge zou dat geen waar zijn. Daar hebben alle stewards de opdracht om bezoekende supporters uit de vakken van de thuisaanhang te verwijderen.


Gast

#9 Weg met dikke nekken

2011-09-14 12:42

Weg met dikke nekken die denken dat ze alles mogen , ik wens alle dikke nekken een een FUCK YOU toe en blijf weg van de echte supporters die naar het voetbal komen voor sfeer en voetbal en niet om ruzie te zoeken
mvg niels