Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
hier ben ik volkomen mee eens.Ik heb ook veel geld uitgeven en was onwijs blij dat ik bij level 80 was na bloed zweet en tranen en opeens veranderen ze de troeven nu we zo ver zijn gekomen (hopelijk kunnen jullie hier iets aan veranderen...mijn steun heb jullie!
groetjes
Jany
Re:
Kwestie van scrollen met je srollbar. Dan kun je alles lezen. Opletten is ook een kunst.
EN ALLE PROBLEMEN MOETEN OPGELOST WORDEN,
BETER ZE MOETEN OPGELOST ZIJN.
HYVES STOND ALTIJD NR.1 EN DAT MOET WEER.
MAAR DAAR MOET ZE DAN OOK SNEL VOOR ZORGEN.
DAN KAN IEDEREEN WEER GEZELLIG HYVEN.
En diegene die niet mee doen aan deze goede acite moeten dus daarna ook niet meer klagen.
Gr en s6
en dat het weer word zoals het voorheel ook was
deze petitie is zin vol
hoe traag de spelletjes zijn, ik ben ook aan de punt te stoppen.
er staat veel te veel,en is niet mogelijk te verkopen meer
HOI IK WIL EVEN ZEGGEN DAT HYVES MET AL DT RECLAME ERBIJ STEEDS MINDER GAAT WORDEN ZEG
ECHTE COMERCIE HE MAAR GEEFT NIET ALS HYVES MAAR GOED BLIJFT????? E DAT IS JAMMER GENOEG NIET ZO
DIE KRABBEL VAKKEN MOETEN NORMAAL BLIJVEN ZEG ZOALS IN HT BEGIN
VEEL LEUKER WAS ALLES TOEN VR ELKAAR????
MAAR IK HOOP DDAT DIT IETS GOEDS UITHAALT HOOR NOU IK HOOP DAT HT WEER NET ALS VROEGER WORD
MET HYVES HOI ???????????????????????????
Happy Harvest
Ook ik doe (deed) mijn best om in Level 80 te komen, al was het alleen al om al die mensen die mij al die tijd al troeven stuurde, er wat van terug te sturen.
Nu krijg ik dagelijks nog maar één troef en het rad geeft alleen maar "liefdesmest en gele rozen"
Geel is de kleur van de haat en ik haat liefdesmest en zo langzamerhand begin ik er serieus over na te denken om helemaal met dit alles te stoppen.
Op een laptopscherm en misschien ook wel op een desktop kan je de scrollbar niet altijd zien. komt pas te voorschijn als je het beeld met de pijltjes toets naar rechts verschuift. Dat hoeft je dus niet noodzakelijkerwijs op te vallen. thuis @ http://hyvesunited.hyves.nl/wiewatwaar/479747161/-FgH/
Scrollbar
| This discussion has been closed. |