Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

#326

2011-09-11 00:59

Goed idee want het wordt steeds erger.kwaliteit moet voor winst gaan.

Gast

#327

2011-09-11 01:04

Wij die allemaal spelen op Happy Harvest willen onze troefjes terug Wat is dat nou om 3 te versturen.Wij doen allemaal ons best om in lvl 80 te komen en flikken ze ons dit .Laten ze hun beloftes maar een keer nakomen wel steeds zeggen dat het zo snel mogelijk geregeld wordt als je credits en dieren niet krijgt en de credits er wel vanaf getrokken worden nou mooi niet dus
Mettie

#328 Re:

2011-09-11 01:06

#26: -

Ben het helemaal met je eens doe je je best om in LVL 80 te komen en mag je maar 3 troefjes versturen


Gast

#329

2011-09-11 01:14

Hoop dat eindelijk lukt.
Want het is al lange tijd een zooitje
toi toi toi

Gast

#330

2011-09-11 01:14

Vindt het jammer dat hyves zo veel problemen maakt met plaatje,s spelletje,s enz

Gast

#331

2011-09-11 01:15

Perfect initiatief, ik hoop dat dit bij zal dragen aan een betere Hyves en de oplichting van de spellen.

Gast

#332

2011-09-11 01:15

graag mijn verloren 60.000 punten en de dubbele daalders die ik voor de bakstenen molen heb betaald terug al 2x gemaild helaas geen antwoord..en graag sneller kunnen bemesten kan maar moeizaam ...en mijn roodbonte koe graag terug die is onzichtbaar geworden toen maar gedelete want ik kon niks daar neerzetten ..
m.vr.gr.hannie zegers
m.vr.gr.hennie zegers

Gast

#333

2011-09-11 01:18

Dat hyves al tijdje niet normaal fuctioneert is mij al duidelijk en onder vindt ik het , storingen met muziek clip,s ,opnieuw weer in moeten loggen omdat hyves page blijft hangen , vrienden toevoegen via groepen ( beheren) lukt niet , en zo kan ik dus wel doorgaan , buzz instellingen staat in eens open , terwijl ik dat van begin zo had ingesteld naar mijn zin , foto,s die ik zie als groter witte oppervlakte,s , verder wil ik op de hoogte gehouden worden van eventuele , veranderingen en niet stil zwijgend .

dit is kleine verzameling van mijn ergenissen waardoor hyves niet leuk meer is , wachten is dat hyves weer optimaal werkt . M V G , Gretel dondersteentje

Gast

#334

2011-09-11 01:20

Hyves moet echt veranderen vindt het zo jammer dat ze alles gaan verwijderen ,laat ze gewoon hyves zo laten wat het was en de plaatje,s weer goed zijn maar ook de spelletje,s moeten gewoon beter worden kan beter zeggen ,alles .

Gast

#335

2011-09-11 01:22

Graag weer terug bij het oude!! alvast bedankt ervoor ;-))

Gast

#336

2011-09-11 01:23

Het zal tijd worden dat er weer volop gespeeld kan worden zonder bugs...het zal tijd worden dat hyves weer draait zoals hyves bedoeld is...het zal tijd worden dat ik zelf mijn eigen privacy bewaak, en niet hyves!!
Kortom het wordt tijd dat er iets gedaan wordt!!!
tinus

#337

2011-09-11 01:28

hoop dat jullie er iets aan kunnen doen! pp loopt elke keer vast en je begint telkens weer op nummer 1 terwijl ik er al een jaar op zit!! waardeloos!!! en heeeel erg traag!!!

Gast

#338

2011-09-11 01:33

Het was de laatste tijd echt waardeloos

Gast

#339

2011-09-11 01:36

Misschien,worden ze wakker???? bij HYVES?????
En wordt er mede door deze petitie,wat aan gedaan.
Ik ben blij dat we samen sterk zijn.
katje

#340

2011-09-11 01:44

al mijn mails,nooit beantwoord .
woudmunten dubbel afschrijven.
je moet dan maar mailen,en alles invullen,nog erger als de belastingen.
spel forest valt regelmatig uit.Taken worden niet afgemaakt,dieren en spullen verdwijnen,heb daar 1x 15 woudmunten voor gehad. had wel het driedubbelle moeten zijn. en altijd wordt gezegt....Het is maar een spel?
mysterygast op site wel tig x.....maak die persoon niet te verstaan duidelijk,dat hij of weg wilt blijfen van mijn site,of zich bekend wilt maken???
Is het mijn zwager,die nog niet eens op hyves zit,maar zich op het werk aan het afbeulen is.
dus heb ik mijn zwager afgebluft......Leuk he? daar krijg je fam.ruzies door,terwijl hyves soc. is????
en nog veel meer,maar dan wordt dit een boekwerk.


Gast

#341

2011-09-11 01:45

geen dank wens jullie veel suc6

Gast

#342

2011-09-11 01:46

Ik hoop dat dit een keer gaat werken en hulde aan de mensen die dit organiseren.

Gast

#343

2011-09-11 01:51

alles wat hierin staat is waar dus daarom heb ik getekend,ook dat we weer een normale hyves krijgen.

Gast

#344

2011-09-11 01:52

ik hoop dat het spel weer wordt zo als het was ben blij dat jullie proberen er wat aan te doen in hoopt dat het lukt

Gast

#345

2011-09-11 01:54

Er zijn zovele zaken aangepast c.q. gewijzigd. De lay out van creaties die op postzegeltjes lijken. Zelfs de chat, waar nu ineens ballonteksten zijn ontstaan, zodat je niet even een url makkelijk kan kopiëren.

Gast

#346

2011-09-11 01:56

Ik doe niet alleen mee met deze petitie, voor mijzelf ! maar ook voor de ouderen en zieken de mensen die niet de straat meer op kunnen of mensen die een dierbare verloren zijn ! Onze oude vertrouwde Hyves bracht hen weer een beetje plezier en steun in het leven!Helaas is dat door alle veranderingen,vaak niet meer het geval!  Een hele slechte zaak, dat dit ons allemaal afgenomen wordt !! .


Gast

#347

2011-09-11 02:22

heb al verscheidene keren in m,n blogs/www,s aan de kaak proberen te stellen..alle veranderingen werden intensiever en dus met meer fouten na de overname van de Telegraaf groep.De devolpers hebben totaal geen oog vor wat er bij de inmens grote groep Hyvers van het 1st uur speelt.Als Goldmember,al reeds 2 jaar,zie ik al mijn mogelijkhedn om ,n mooie ,naar mijn zin,te maken afgebroken door allerlei onzinnige veranderingen.Veranderingen op zich zijn goed,maar het oog en het oor zijn totaal verdwenen.De "lay out"zo als ik ,en vele anderen met mij,is compleet verziekt.Blokken zijn verziekt door verplaatsingen,uploaders levveren total geen werk,krabbels komen vaak niet aan.prive-instellingen worden omzeild,waardoor volkomen vreemden toch inzicht hebben op mijn ,voor andeen bestemde berichten,leesbaar zijn voor derden...Was hier al bang voor toen de overname nog geen feit was.terug die oude vormgeving,waar voor m,n geld als G,member en de mensen die spelen op Hyves-games hun tegoeden terug!Zeldf speel ik op facebook,dus heb daar geen last van.Tijd om Hyves te laten voor wie er nog in gelooft......ik niet en met mij vele miljoenen........so ,let hit them hard..Wie niet hoort,moet maar voelen...tog?..telegraaf of niet...tnx for reading!..R.S...

Gast

#348

2011-09-11 02:26

We willen weer lol en uitdaging in HH

Gast

#349

2011-09-11 02:34

ik wil gewoon een normaal ll

Gast

#350

2011-09-11 02:46

Lang met veel plezier dit spel gespeeld maar nu gaat er zoveel mis dat het niet meer leuk is.