Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ben het helemaal met je eens doe je je best om in LVL 80 te komen en mag je maar 3 troefjes versturen
Want het is al lange tijd een zooitje
toi toi toi
m.vr.gr.hannie zegers
m.vr.gr.hennie zegers
dit is kleine verzameling van mijn ergenissen waardoor hyves niet leuk meer is , wachten is dat hyves weer optimaal werkt . M V G , Gretel dondersteentje
Kortom het wordt tijd dat er iets gedaan wordt!!!
En wordt er mede door deze petitie,wat aan gedaan.
Ik ben blij dat we samen sterk zijn.
al mijn mails,nooit beantwoord .
woudmunten dubbel afschrijven.
je moet dan maar mailen,en alles invullen,nog erger als de belastingen.
spel forest valt regelmatig uit.Taken worden niet afgemaakt,dieren en spullen verdwijnen,heb daar 1x 15 woudmunten voor gehad. had wel het driedubbelle moeten zijn. en altijd wordt gezegt....Het is maar een spel?
mysterygast op site wel tig x.....maak die persoon niet te verstaan duidelijk,dat hij of weg wilt blijfen van mijn site,of zich bekend wilt maken???
Is het mijn zwager,die nog niet eens op hyves zit,maar zich op het werk aan het afbeulen is.
dus heb ik mijn zwager afgebluft......Leuk he? daar krijg je fam.ruzies door,terwijl hyves soc. is????
en nog veel meer,maar dan wordt dit een boekwerk.
Ik doe niet alleen mee met deze petitie, voor mijzelf ! maar ook voor de ouderen en zieken de mensen die niet de straat meer op kunnen of mensen die een dierbare verloren zijn ! Onze oude vertrouwde Hyves bracht hen weer een beetje plezier en steun in het leven!Helaas is dat door alle veranderingen,vaak niet meer het geval! Een hele slechte zaak, dat dit ons allemaal afgenomen wordt !! .
| This discussion has been closed. |