Zeg Nee tegen de 4de kliko in de gemeente Houten

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg Nee tegen de 4de kliko in de gemeente Houten.


Gast

#276

2016-11-13 16:36

Ik vind dat de grijze kliko PMD-kliko moet worden en het - zeer weinige - rest-afval op gemeentelijke plaatsen in Houten moet kunnen worden gebracht.

Gast

#277

2016-11-16 14:00

Ik vind het prima dat plastic, blik en sappakken gescheiden worden. Maar de grote plastic zakken hiervoor voldoen prima. Een vierde kliko neemt teveel ruimte in. Die zal ik dan ook weigeren.

Gast

#278

2016-11-16 23:56

Ik vind drie kliko 's het maximum en zou niet weten waar ik een vierde moet laten.Er zijn grenzen !!!!!! Ik wil best afval scheiden via de plastic -zak, maar een vierde kliko : nee !De gemeente overdrijft.Straks komen zij met een vijfde , een zesde....Voor en rond de huizen,overal kliko's.Het is nù al geen gezicht ! Bah !! Ik red het nu nog net om ze in een nis naast het huis aan het oog te onttrekken.

Gast

#279

2016-11-17 17:19

Omdat ik nooit en te nimmer zoveel klikos kwijt kan.

Gast

#280

2017-01-17 11:05

Plastic zak gewoon in een van de andere kliko's hangen.
Tat

#281

2018-01-16 09:05

Hallo, 

 

Weet iemand waar de grijze bak nog voor bedoeld is?

Ik snap wat er in de oranje kliko gaat alles van plastic, metaal en pakken etc. En in de groene bak alles van rest afval van eten etc. Maar waar dient de grijze kliko dan nog voor? Ik zal wel achterlijk zijn maar snap echt niet waar die nog voor dient. Baal er ook van dat ik nu 4 kliko's heb vind het niet bepaald een mooi gezicht in de tuin en veelste rommelig. Gelukkig heb ik een redelijke grote tuin maar voor de mensen die dat niet hebben snap ik dat je tuin onderhand vol staat met kliko's wat dus geen leuk gezicht is.  Van mij zou dus de grijze kliko weg mogen en zeker als het maar 1 keer per maand geleegd wordt.