afsluiting tijdens de spits? NEE!

afsluiting tijdens de spits? NEE! / Mededelingen / Overhandiging Petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2016-10-09 10:36

Goed gedaan en bedankt voor alle moeite zodat wij (tegenstanders van dit zotte plan!) duidelijk konden maken, dat we er fel op tegen zijn!!

Gast

#2

2016-10-09 14:22

Er staan maar enkele woningen aan dit stukje van de weg. Als ze nu eerst die idiote wegversmallingen eruit halen, kan een ieder gewoon met aangepaste snelheid voorbij rijden, zonder van versmalling naar versmalling te racen om een tegenligger nog net even voor te zijn.

Gast

#3 Re:

2016-10-11 17:22

#1: -  

 Graag gedaan! 


Gast

#4 Re:

2016-10-11 17:24

#2: -  

 Helemaal mee eens! Dat zou een goed alternatief zijn, misschien ook iets om mee te geven in het bezwaarschrift. De wethouder vraagt ook uitdrukkelijk om mee te denken naar alternatieven, dus laat u horen!


Gast

#5

2016-10-13 19:57

Beste Epco,
Een digitale petitie is waardeloos. Het getal is dan wel absoluut, maar de waarde is nihil. Onderzoeken wijzen uit dat dit soort petities 'gestuurd' kunnen worden om schijnbare betrokkenheid te tonen. En in hoeverre kun je een en ander controleren? Nee, dit is een hype om niets anders dan eigen belang en luiheid. ik zie het niet anders. En nee, ik ben geen partij maar een echte buitenstaander.

Gast

#6

2016-10-14 12:20

zie dat ik nu te laat ben.
Hermien Jager