Vuilnisbakken horen zomers eens per week geleegd te worden!


Gast

#26

2016-09-10 06:57

Zo vies al die maden ... Zeker met een groot gezin ... En kleine kinderen die in de tuin spelen

Gast

#27

2016-09-10 07:06

Ik ben het zat dat mijn bak op de leegdag vol gepropt wordt met andermans vuil. Zelfs zo vol dat hij een keer niet geleegd zou worden vanwege verkeerd afval dat erin zat. Handhaving moest eraan te pas komen. Volgens handhaving gebeurt dit verschrikkelijk vaak en daardoor hoge kosten voor handhaving.

Gast

#28

2016-09-10 07:07

Heel graag, ongedierte overlast is het gevolg hiervan! De maden en vliegen in en rondom de bak zijn echt te goor voor woorden.. dan nog niet te spreken over de stank die te ruiken is van 2 meter afstand..

Gast

#29

2016-09-10 07:11

Zelfs 2 kleine kinderen de allebei nog in de luiers zitten en 2 katten waarvan ook de kattenbak vaak geleegd moet worden en ook met dit weet extra! Gemeente waar moet ik al het vuil laten ..?? Sleep nu vieze vuilniszakken in de auto naar me moeder toe als ze nog plek in der bak heeft.. Dit kan en mag niet de bedoeling zijn . Jullie zijn een bedrijf en wij zijn jullie klanten ! Neem de klachten serieus en vraag ook niet meer geld voor mileuheffing als jullie de klanten alleen maar besodemieteren en het alleen maar klant ontvriendelijker word ! Groeten Sabine

Gast

#30

2016-09-10 07:14

Ondergrondse vuilnisbak zou helemaal de oplossing zijn..

Gast

#31

2016-09-10 07:34

Omdat met het oog op ongedierte met deze hitte steeds groter wordt, denk aan mades en vieze groene vliegen..

Gast

#32

2016-09-10 07:57

Omdat, er maden in de kliko's komen vooral in dit weer!

Gast

#33

2016-09-10 08:18

Omdat wij net zoals iedereen vreselijk veel last hebben van de stank en de maden die groeien in de vuilnisbakken in de zomer. De gemeente dient rekening te houden hiermee. Ik vind het 1 x per twee weken zowiezo al veel te weinig maar 's zomers al helemaal. Ik vind dat dit snel moet veranderen.

Gast

#34

2016-09-10 08:23

Vieze stank en maden iedere week. Dit moet veranderen. Ik wil zowiezo de bak weer wekelijks geleegd hebben. Met een groot gezin waarvan een zwaar gehandicapt heb je veel afval. We scheiden al heel veel maar nog is het teveel. Wekelijks legen was heel normaal en voldoende ik wil dat weer terug.

Gast

#35

2016-09-10 08:24

Same problem here also, ever since this new sorting and recycling rules I have never seen as many green flies in my life as now. These flies as proven are feeding on rotten meat and dead animals and can potentially move diseases around by sitting in feacies and rotten and contaminated meat then moving on to let walking around on our own food sitting around in the house. The smell of trash bins and the amount of flies green ones and their crawling nasty beasts in and around the bins is just killing the landscape and plus harms the hygiene of many. This sorting and recycling thing is the worst ever decision made by the townhall to cut down on cost leaving thousands of people in anger and scratching their heads as to what they were thinking when introducing the new regulations about sorting the trash. Impact on the health and on the surrounding obviously has for sure not been considered properly in this case.

Gast

#36 Re:

2016-09-10 08:26

#8: -  

 Gelijk heb je


Gast

#37

2016-09-10 08:42

Omdat wij ook last hebben van maden in de bak, alles netjes scheiden mottenballen en van alles er tegen doen. Maar ze vinden de poepluiers van onze kleinzoon erg lekker.

Gast

#38

2016-09-10 08:45

Omdat het gewoon gruwelijk meurt met hogere temperaturen! En ik de kliko niet meer hoef te zoeken als deze vanzelf wegloopt van het ongedierte wat zich daar schuil houdt!!!!!

Gast

#39

2016-09-10 08:47

Ik heb nog nooit zo veel groene vliegen in de tuin gehad als deze zomer. En de grijze bak stink.

Gast

#40

2016-09-10 08:52

Omdat ik het zo vies vind die containers vol met maaien en stank bleeeeee

Gast

#41

2016-09-10 09:54

Sluit me er volledig bij aan. De container is te smerig voor woorden in de zomer.

Gast

#42

2016-09-10 11:32

Het is te goor voor woorden wat een lucht er uit die bak komt .
Hij staat zeker 12 meter van mijn huis maar ruik hem zelfs in mijn woonkamer, en in de tuin zitten is dan ook niet te harde.
Ook als je wat in de bak wil gooien, sta je gelijk oog in oog met de maden die zelfs uit de bak kruipen
De bak heb ik zelfs in de schaduw staan en dat helpt ook al niet.
Dit is niet hygiënisch en je woonplezier gaat ook achteruit
Als ik de lucht van compost of huisvuil wilde ruiken had ik wel naast een vuilnisbelt gaan wonen.
Als dit niet veranderd, zouden alle Purmerenders hun afvalbak bij de verantwoordelijke gemeente raadslid in zijn tuin moeten leeggooien .Waar betalen we onze gemeente belasting eigenlijk voor
Deze is ook al niet meer te betalen

Gast

#43

2016-09-10 12:29

Er komen veel vliegen en maden van die bak af, het stinkt. Wij hebben konijnen en die vliegen zijn gevaarlijk voor onze beesten
Als die eitjes leggen bij onze konijnen is het afgelopen met ze. Zomers moet de bak gewoon elke week geleegd worden

Gast

#44

2016-09-10 12:37

Eindelijk actie het is toch niet normaal die maaien ook wanneer je. Het afval zou scheiden

Gast

#45

2016-09-10 13:58

Het is gewoon smerig die bakken .moeten elke week geleegd worden.!!!!

Gast

#46

2016-09-10 14:28

Omdat de gemeente gewoon hun werk eens moet gaan doen en ons niet in die viezigheid moet laten zitten bahh. Of we moeten allemaal onze bakken wekelijks voor gemeentehuis legen dan mogen hun ervaren hoe vies het is!!

Gast

#47

2016-09-10 14:35

Mijn mening is 2 x per maand is te weinig in alle seizoenen.

Gast

#48

2016-09-10 14:43

De oplossingen waar de gemeente mee komt, slaat nergens op. De bakken stinken en er zijn nog nooit zoveel vliegen geweest als deze zomer. Dit kan echt niet! Smerige boel!

Gast

#49

2016-09-10 14:51

Omdat ik het eens ben met de stelling!

Gast

#50

2016-09-10 15:07

Lijkt me duidelijk dat de gemeente Purmerend aan de bak moet voor haar bewoners.....Laat ik het zo stellen dat wordt een keertje tijd....