Voor de Oostendse luchthaven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voor de Oostendse luchthaven.


Gast

#51

2016-08-10 17:58

Er is al zo weinig werkgelegenheid in de kuststreek. We willen de luchthaven behouden.

Gast

#52 Luchthaven Oostende

2016-08-10 18:00

De luchthaven Oostende moet blijven! Biedt enorme werkgelegenheid. 

 


Gast

#53

2016-08-10 18:03

De luchthaven moet blijven. Biedt enorme werkgelegenheid!

Gast

#54

2016-08-10 18:05

Omdat de kloot....' Van willoo Oostende naar de haaien brengen!

Gast

#55

2016-08-10 18:09

Ik ben een fanatiek luchtvaartliefhebber, de luchthaven van Oostende zou het tegenovergestelde moeten doen van sluiten, UITBREIDEN!
De luchthaven heeft een groot potentieel.
gast

#56 Luchthaven Oostende

2016-08-10 18:09

Ik heb jaren gewoond in Raversijde alsook mijn ouders en nooit last gehad. Woon nu in Bredene en het is een plezier om de vliegtuigen te zien overkomen ( zoveel zijn er niet ) en dan uitzoeken van waar ze komen of naar waar ze vliegen. Dat die gepensioneerden van Wiloo is een andere hobby uitzoeken


Gast

#57

2016-08-10 18:15

goed zo ,en verder op tegen willo....

Gast

#58

2016-08-10 18:20

Omdat ik, samen met heel veel anderen, er meer dan genoeg van heb; een stel oude, wrokkige mannen die maar blijven doorzagen over de luchthaven met argumenten die kant noch wal raken! De beste plaats voor die mensen is in een verzorgingstehuis, zij geen last meer van vliegtuigen en wij niet meer van hun gezaag!
Iedereen blij....

Gast

#59

2016-08-10 18:26

Behalve toeristen en senioren heeft onze stad ook jonge gezinnen nodig mét een vast inkomen uit arbeid, niet uit uitkeringen. Een goed draaiende luchthaven kan werk geven aan heel veel mensen met een zeer grote inzet, maar een soms minder aangepast (of geen) diploma. Vast werk is DE manier om op te klimmen op de sociale ladder. We hebben de luchthaven dus broodnodig om van Oostende een bruisende stad te maken én te houden voor ALLE leeftijden, met een toekomst vol perspectief.

Gast

#60

2016-08-10 18:28

Woon nu in Ruddervoorde maar heb 50 jaar in oostende gewoond op stene onder de vliegroute, ik vind dat iedereen die klaagt daar maar niet moet gaan wonen want luchthaven is er al jaren en laat de luchthaven floreren zodat er meer werkgelegenheid komt Groetjes Ginette

Gast

#61

2016-08-10 18:31

Omdat ik het bijzonder frustrerend vind dat een klein kransje idioten, Wiloo genaamd, er in slagen een hele gemeenschap op stelten te zetten. En ook om de pers wakker te maken dat er veel meer mensen zijn die VOOR de Luchthaven zijn
Ghost

#62 Wiloo

2016-08-10 18:34

Wiloo bestaat voornamelijk uit mensen die hun grond destijds zeer goedkoop gekocht hebben rond de REEDS BESTAANDE luchthaven.  Ze wisten als ze daar zouden bouwen dat ze de vliegtuigen en hun lawaai erbij moesten nemen.  Daarom dat die gronden dan ook niet duur waren. Nu ze hun huis er gezet hebben en dit waarschijnlijk willen verkopen tegen een 3 x hogere prijs, willen ze de luchthaven weg zodat hun huizen in waarde zouden stijgen.  Ze hebben een naam voor dit soort gedrag.  Ik denk dat ze dat hypocrise noemen.  Voor mij MOET die luchthaven hier blijven en ze zouden nog VEEL meer maatschappijen moeten aantrekken !  Het is de grootste luchthaven in West-Vlaanderen, en die idioten van Wiloo zijn goed bezig met de mensen van de streek serieus pissig aan het maken.  Er werken namelijk veel mensen van ons op de luchthaven, en voor hun geldwolverij zouden ze die mensen zonder werk willen zetten !  Schandalig gewoon, Egoisme ten top !!!!!


Gast

#63

2016-08-10 18:40

Oostende heeft veel troeven.In welke stad vind men trein,tram,bussen,taxi's zo dicht bij de haven en als pluspunt varen de yachtjes tot in het hart van de stad vlakbij het winkelcentrum.Een regionale luchthaven aan de achterdeur is heel goed voor het toerisme.Het is hoog tijd dat men Oostende positief bekijkt.

Gast

#64

2016-08-10 18:45

Omdat ik het grondig beu ben dat die hypocrite geldwolven van Wiloo de Oostendse luchthaven steevast willen sluiten. Zij vertegenwoordigen slechts een klein deel van de (aangespoelde) omwonenden die hun gronden spotgoedkoop gekocht hebben omwille van het feit dat er een luchthaven in de nabijheid was. Ze wisten het en willen nu hun huizen in waarde laten stijgen om zo winst te maken bij verkoop. Dat ze bij een sluiting van de luchthaven honderden mensen zonder werk zetten, zal hun worst wezen, zolang ZIJ hun geld maar hebben. Echt hypocrise ten top !!

Gast

#65

2016-08-10 18:48

inhet belang van echte oostendenaars.

Gast

#66

2016-08-10 18:52

Omdat ik,er van overtuigd ben dat de Oostendse luchthaven verder moet ontwikkelen en dat Wiloo absoluut niet de 'Oostendenaar' vertegenwoordt.

Gast

#67

2016-08-10 19:01

Omdat de luchthaven waardevol is voor Oostende, en de provincie, en dat deze alle ruimte en steun moet krijgen om te kunnen groeien.

Gast

#68

2016-08-10 19:07

Heb in mijn luchtvaart carriere veel te danken aan EBOS.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-08-10 19:21


Wilma

#70 Re: Wiloo

2016-08-10 19:24

#62: Ghost - Wiloo 

 Als het om egoïsme gaat dan verwijt de pot hier de ketel dat hij zwart ziet. Maar waarschijnlijk moet je hiervoor enig niveau aan intelligentie hebben, wat aan het bericht te lezen, schijnt te ontbreken. 


Gast

#71

2016-08-10 19:35

Omdat ik absoluut voor de luchthaven van Oostende ben. En tegen iedereen die dit project tegenwerkt.

Gast

#72

2016-08-10 19:42

de luchthaven Oostende moet blijven en uitgebreid worden , hopelijk komt Ryanair nog naar Oostende ,

Gast

#73

2016-08-10 21:01

economie en werkgelehenheid is plus voor de streek en de luchthaven moet zich ontwikkelen.Zonder tegenwerking al dat negatieve!! cargo en charters en wie weet lijnvluchten naar engeland en schotland zou goed zijn


Gast

#74

2016-08-10 21:14

omdat er al zoveel dingen weg zijn in Oostende zoals b v RMT en de luchthaven moet uitbreiden niet verminderen

Gast

#75

2016-08-10 21:58

luchthaven moet blijven. Punt!