Voor de Oostendse luchthaven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het moet gedaan zijn dat die achterbakse debielen in de naam spreken van de omwonende die WEL voor het vliegveld zijn, het vliegveld was eerder dan die bleters
Het er zijn nog tal van mogelijkheden die kunnen uitgespeeld worden, kijk maar naar Liege en Charleroi, beide zijn serieus uitgegroeid, daar moeten we voorbeelden aan nemen DIT KAN HIER OOK
Enkele verzuurde geesten hoeven onze gehele leefwereld niet te bepalen en om zeep te helpen! Tolerantie en begrip helpt veel meer dan haat en nijd! En klagen over enkele geluidsarme vliegtuigen??? Er is meer lawaai in de wereld dan dat... of moet ik ook een actiegroep oprichten tegen de muggen die mij snachts wakker houden??? Welke minister gaat daar eens een wet over maken???
De Vlaamse regering heeft in haar beleidsnota trouwens de kustluchthaven als opleidingscentrum voorzien.
De mogelijkheden zijn er,heeft enkel een duwtje in de rug nodig...
groot pluspunt is voor de stad oostende de bewoners
oud groot en klein
Hypocriet
De waarheid zo verdraaien en naar uw hand zetten, gedeeltelijke en opgepoetste informatie doorspelen. Lijkt veel op roddelbladen journalistiek.
Mijn ouders woonden vlak onder de landingsroute. 20 jaar gewoond zonder ook maar 1 slapeloze nacht, zelfs in het tijdperk van de beruchte Iljushins. Nu betrap ik mezelf nog altijd op het kijken naar de aankomende vliegtuigen als ik op bezoek ben.
Rode patij van oostende nog stommer
| This discussion has been closed. |