Behoud zwembad voor Glanerbrug

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud zwembad voor Glanerbrug.


Gast

#1

2016-06-21 09:20

Zwem veel in de Brug. Waarom niet eerst vervangend bad bouwen in buurt Glanerbrug en dan pas sluiten?

Gast

#2

2016-06-21 09:29

Wij hebben een dochter die begint met zwemles.ik heb niet altijd een auto tot mijn beschikking wat er voor zorgt dat ik in de winter dus niet altijd de mogelijkheid heb in met onze dochter naar het aquadrome of naar Losser heen kan voor zwemles.wat dus ook weer inhoud dat onze dochter in een Waterland als Nederland geen zwemlessen kan volgen!!


Gast

#3

2016-06-21 09:31

Omdat het zwembad moet blijven!

Gast

#4

2016-06-21 09:33

Het zwembad de brug hoort gewoon bij Glanerbrug. Als het zwembad weggaat blijft er niets leuks meer over

Gast

#5

2016-06-21 09:36

Omdat hessel zwemles moet blijfen geven
anoniem

#6 #6

2016-06-21 09:44

Er zijn al grote wachtlijsten bij andere zwembaden voor zwemles. Als het hier dan ook nog eens dicht gaat dan moeten de mensen nog langer wachten tot hun kind kan leren zwemmen. Ook is er niet voor iedereen de mogelijkheid om elke week af te reizen naar Enschede of Losser. Dat budget hebben sommige mensen gewoon niet. En dan niet alleen de zwemlessen denk aan de ouderen die al zo eenzaam zijn die nu 1x in de week bij elkaar komen en de kinderen zoals bijvoorbeeld zwemclub avanti wilskracht waar de kinderen recreatief les krijgen en zo in beweging blijven en hun sociale contacten behouden door 1 a 2 keer per week te komen lessen. Dit zwembad mag gewoon niet weg! Daarom teken ik de petitie!!!

Carrot

#7

2016-06-21 09:48

De Brug is al jaren een veilig omgeving voor mensen met een verstandelijke beperking omdat het zwembad klein is waardoor minder prikkels voor deze doelgroep. Zou De Brug sluiten dan moeten ze naar een zwembad als Aquadrome welke veel te groot is. 


Gast

#8

2016-06-21 09:52

Glanerbrug heeft div.zwemverenigingen en het is een uithoek ,voor de kids is het te ver fietsen naar het Aquadrome of het Slagman, dichtstbijzijnde zwembad is dan in Losser.

Gast

#9

2016-06-21 09:57

Omdat alle kinderen die in Glanerbrug wonen straks hun wekelijkse zwemlessen kwijtraken.


Gast

#10

2016-06-21 10:00

Omdat het zwembad moet blijven tot er een nieuwe is!

Gast

#11

2016-06-21 10:03

Het is een goed initiatief. Hopelijk wordt dit serieus genomen zodat zwembad de brug kan blijven bestaan!

Gast

#12

2016-06-21 10:03

Gooi geen oud zwembad weg voordat er een nieuwe Is. Je ontneemt ieder die hier zwemt het plezier.

Gast

#13

2016-06-21 10:10

Zwembad glanerbrug moet gewoon blijven punt uit!!!

Gast

#14

2016-06-21 10:19

Ik vind het heel belangrijk dat het zwembad in Glanerbrug blijft voor de toekomst van ons zoontje die straks ook een keer op zwemles moet maar natuurlijk voor nog zoveel kinderen die bij de brug moeten kunnen zwemmen. Het is zo fijn dat je er zo op de fiets naartoe kunt!.

Mvg,
Marleen Helthuis.

Gast

#15

2016-06-21 10:29

Omdat ik het erg belangrijk vind dat jong en oud kan genieten van zwemmen. Ook is de zwemclub erg belangrijk voor de kinderen, en een echte ontmoetingsplaats

Gast

#16

2016-06-21 10:30

Het is toch te idioot voor woorden dat ik straks een paar kilometer moet rijden om mijn beide zoons naar zwemles te brengen ook al kan ik dit lopend af

Gast

#17

2016-06-21 10:33

Omdat het zwembad een grote waarde heeft voor Glanerbrug. Alle lagen van de bevolking komen er, en voor velen is het niet te doen om naar aquadrome te gaan, o.a. qua vervoer.

Gast

#18

2016-06-21 10:35

Ze kunnen hier alles betalen voor de asielzoekers van onze belasting geld die krijgen het beste van het beste ! En onze kinderen en kleinkinderen mogen wel verzuipen ! Iedereen heeft hier geen auto net zoals onze geweldige burgermeester om maar even naar de stad te gaan of met een bus gvd ! Tis al te gek voor woorden dat dit pis zwembad in de grote vakantie's altijd dicht zit dat onze kinderen daar dan niet eens kunnen zwemmen en nu willen ze het helemaal dicht doen dan kunnen ze nog meer aan de asielzoekers uitgeven ! En dat ze teveel voor dat geweldige grote ziekenhuis hebben uitgegeven daar hebben wij ook niet om gevraagt laat staan dat we er voordeel van hebben ! We hebben er alleen maar nadeel van met pakeren waar we ons ook nog scheel aan moeten betalen dankzij deze geweldige burgemeester die zelf niet op de kleintjes hoef te letten ! Word tijd dat het volk hier ook kan kiezen welke burgemeester ze hebben willen want hij is alleen nog maar voor het beste van het beste voor de asielzoekers en verder hou ik me maar stil want ik ben er gewoon kotsmisselijk van bah


Gast

#19

2016-06-21 10:38

Schandalig dat ze het zwembad weghalen. Waar moeten dan al onze kinderen en ouderen naar toe. Ze halen alle voorzieningen bij ons weg. Ronduit belachelijk. Maar ja we krijgen wel een azc. Daar is wel geld voor.

Gast

#20

2016-06-21 10:45

Zwembad is van waarde voor de gemeenschap

Gast

#21

2016-06-21 10:46

Mijn zoontje mag volgend jaar op zwemles. En dan heel graag in glanerbrug!!!

Gast

#22

2016-06-21 10:47

Omdat n zwembad in de buurt t mogelijk maakt dat zoveel mogelijk mensen daar gebruik van kunnen maken. Zwemmen is niet alleen leuk maar ook veilig. Dat zie je maar weer aan de 3 verdronken kinderen uit 1 gezin in Duitsland deze week.
Succes

Gast

#23

2016-06-21 11:15

Het is gewoon te schandalig voor woorden dat nu ook het zwembad dicht moet. Laten ze maar eens gaan bezuinigen op het loon van al die hoge heren bij de gemeente. Want je moet toch niet menen dat het gemeentebestuur hier wakker van ligt. Zakkenvullers!!!

Gast

#24

2016-06-21 11:23

Omdat onze kleinkinderen daar iedere week zwemmen

Gast

#25

2016-06-21 11:25

Fuck gemeente enschede sta op en vecht voor je recht