DeWeierblijft1

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie DeWeierblijft1.


Gast

#26

2016-05-27 15:34

We hebben kinderen in verschillende groepen. Als er meerdere lokaties komen wordt het organisatorisch lastiger en is de betrokkenheid minder. Die ervaring hebben we al gehad toen de lokatie Johanna van Burenlaan bestond. We hebben gekozen voor een school in de wijk en dat zouden meer mensen moeten doen. Er komen van heinde en verre kinderen naar de weier waardoor daar de schoollocaties sluiten en wij met dit probleem zitten. Postcode beleid zou ook een oplossing bieden. Opoa zal zich moeten beraden want onbeperkt kinderen toelaten gaat ten koste van de kwaliteit van het onderwijs maar vooral van de kinderen. Met kinderen switchen van lokatie en dan weer ieder jaar een andere samenstelling van de klas. Verkeersveiligheid moet ook iets aan gedaan worden. Nabij de school voor kinderen en ouders.
Verzoek aan opoa voor een toekomstbestendige school met een stabiele sfeer.

Gast

#27

2016-05-27 20:35

Ben het "gesleep"met kinderen zat. 1 locatie is rustiger, geeft binding met alle leerlingen en het scheelt ook elke keer de kosten van het opnieuw inrichten van de tijdelijke lokalen.

Gast

#28

2016-05-28 15:51

Ook voor ons gezin geldt: wij hebben gekozen voor een goede school in de buurt, op loopafstand. Wij zijn hartstikke tevreden over de locatie, de docenten en de sfeer op school. Het (te) grote aantal leerlingen, de verkeersdrukte om de school en het ruimtekort kunnen straks zwaarder gaan wegen. OPOA en wethouder, zorg ervoor dat wij tevreden blijven met onze schoolkeuze en dat onze kinderen met plezier naar school blijven gaan. 


Gast

#29

2016-05-29 09:19

De Weier is een school die het kind écht op de voorgrond zet. Een geweldig team met een geweldige directeur die tot nu toe alle flexibiliteit hebben laten tonen om de kinderen les te kunnen geven, zelfs hun koffiekamer hiervoor opgeofferd! Nu is het de tijd dat de gemeente laat zien hoeveel waarde een scholier heeft.

Gast

#30

2016-05-30 08:47

Omdat ik als oma niet van hot naar her gesleept wil worden de kinderen zitten dan ieder in een ander gebouw en ze zijn te klein om alleen te fietsen
Ook voor het contact met vriendjes uit andere klassen lijkt het me geen goede ontwikkeling een school moet op deze leeftijd een eenheid vormen met een centrale badis

Gast

#31

2016-05-30 12:40

Ik wil graag op deze plek blijven op mijn school. Ik zit nu in groep 7 en zou het jammer vinden als ik hier niet mag blijven. Dit is mijn school. Waarom halen jullie ons uit elkaar?
Lisa

Gast

#32

2016-05-31 10:03

Omdat in ik dat deze school blijft mijn kinderen gaan met alla plezier heen.

Gast

#33

2016-06-01 06:56

Om het gewenste resultaat te bereiken natuurlijk!
boze ouder

#34 TRIANGEL NOT!!!!!!!!

2016-06-09 07:37

- klassen rond met een verjaardag!!!! (kan niet meer)
- Maandsluiting!!!   Altijd maar weer terug LOPEN na hoofdlocatie!! Maar wordt dat ook gedaan?? kost veel tijd??
- Saamhorigheid!!!
- Halen en Brengen!! Kan me niet indenken dat daar ook maar een goede oplossing voor te vinden is!!!!
- Parkeren DRAMAAAAAA!!!
- Binding met de school!!! VER TE ZOEKEN STRAKS
- Vieringen feestdagen ( gezellig hoor dat te vieren in een 75 procent lege school !!!!!
- Het is niet eens een tijdelijke oplossing, want de school blijft groeien!!!!
- Kan nog zoveel meer bedenken, maar wordt er alleen maar meer gepikeerd over!!

Er zit hier geen enkel voordeel aan.
Ruimte en mogelijkheden zat voor uitbereiding van onze EIGEN locatie om alles en iedereen lekker onder 1 dak te houden

 


Gast

#35

2016-06-12 09:05

Omdat mijn kleinzoon deze school bezoekt en het niet voor hem is ïedere keer naar een ander ge ous te moeten. Tevens ivm het ophalen van meerdere kinderen. Hebben ze daarook een oplossing voor. De beste oplossing zou zijn de oudere kinderen op een andere locatie. Die kunnen zelf naar en van school komen.

Gast

#36

2016-06-12 09:17

Omdat ik wil dat het zo blijft en omdat het een erg grote schande is.

Gast

#37 Re:

2016-06-12 22:03

#25: -  

 Helemaal mee eens


Gast

#38

2016-07-02 18:34

Het is één school
En erg onhandig als je meerdere kinderen hebt op verschillende lokaties