Rob Maas: Tot ziens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Rob Maas: Tot ziens!.

Gast

2016-04-11 09:40

Omdat zo snel mogelijk de teloorgang van Vitesse moet worden voorkomen door deze koekebakker te ontslaan, als de geruchten kloppen dat Vitesse (Allach) ook na dit seizoen met Maas wil doorgaan zal dit serieus duizenden supporters schelen waaronder mijzelf.

Gast

2016-04-11 13:14

Deze 2e seizoenshelft is het dieptepunt in mijn Vitesse-beleving.
het is zelfs zover dat ik niet eens meer dagen ziek ben van een nederlaag tegen nek of feyenoord. mijn binding met de club vervaagt en daar baal ik van. Ondanks dat ik Maas niet onsympathiek vind, denk ik dat het eerste beter af is met een andere coach en zeker met een andere TD.
Dino Mastrodiano

2016-04-11 13:18

Wie maakt ook nog ff een petitie tegen Allach? Wat een waardeloze TD is dat zeg, wat een klote spelers en trainers heeft die man gehaald.

Gast

2016-04-11 15:42

Goed ik mag hem ook niet

Gast

#55 Re:

2016-04-11 19:07

#24: -  

Is al jaren zo. Sinds de overname door Londen spreken er alleen maar egoïstische jochies die voor zichzelf spelen. 

Gast

2016-04-12 11:50

Ik ben ook ongeschikt, waar is mijn petitie? Dit is natuurlijk niet eerlijk. Ik verstop mij nu in het speeltuintje!

Gast

2016-04-12 11:55

Wiebe Nelissen

Je hebt bij twee grote bedrijven je stages afgewerkt gedurende je studie. Hoe heb jij jezelf tijdens je studietijd kunnen onderscheiden van andere studenten om deze plekken te bemachtigen?
Ten eerste heb ik hard gewerkt, vakken gevolgd en tentamens gehaald. Daarnaast ben ik ook actief geweest bij de S.R.S. in het Sponsor Team en later in het dagelijks bestuur. Dat vond ik heel erg leuk en nuttig, want aan de ene kant is het heel erg informatief. Je leert er namelijk met bepaalde vraagstukken en ook met sponsors omgaan. Aan de andere kant leer je nieuwe mensen kennen die uiteindelijk goede vrienden van je worden. Daar vier je de feestjes mee in café Brandpunt. Op die manier blijft serieus zijn en gezelligheid goed in evenwicht. Later heb ik ook de introductie voor nieuwe studenten georganiseerd. Op deze manier probeerde ik mij niet per se te onderscheiden van anderen, want ik vond het gewoon leuk om te doen, maar ik heb er uiteindelijk wel veel aan gehad.

Maar ik heb geen geel swert hart, daarom pas ik ook zo goed bij Joost de Wit en Mo Allach. Kom hier puur voor mijn CV.

Gast

2016-04-14 11:49

Deze man breekt Alles af binne 4maanden tijd.en laat rest van bestuur ook maar oprotten vooral mootje

Gast

2016-04-14 13:01

Maas rot op

Gast

2016-04-15 06:34

Omdat ik als oud Arnhemer Vitesse steeds een warm hart blijf toedragen.
Helaas zie ik Vitesse nu terugvallen naar een slechte amateur.
Dit doet pijn.
Vitesse hoort bij de (sub)top.
Laat iedereen nu eindelijk eens z.n verantwoording nemen.
Maas als eerste.......GA HEEN.
Kees

2016-04-15 12:46

Als eerste moeten De Wit en Allach opzouten, deze 2 hebben totaal geen binding met Vitesse. Bovendien heeft Allach ook nog geen kennis van voetballende kwaliteiten van spelers. Ook die riedeltjes bij spelers presentatie's hij zal nooit eens op de materie ingaan. Hooguit, we zijn er ingeslaagd een een speler te vinden die voldoet aan onze ambitie's. Van Leeuwen wist nog wel eens wat positieve punten te benoemen van een speler. Wat zal ik blij zijn als deze dwazen opgerot zijn.

Hank

2016-04-16 07:39

Nog geen 500 reacties laat wel zien hoe het werkelijk gesteld is. De grootste schreeuwers bepalen nog niet wat de 'Arnhemse supporter' er van vindt. Dat geldt ook voor die 50 treurige figuren die met hun zakdoekje op de tribune maar één doel hebben, 's avonds op Tv kijken of ze in beeld zijn gekomen.

Steun de pleog en trainer tot het eind van de competitie en hopelijk de play-offs. Daarna wordt de rekening opgemaakt en niet eerder.

Van de ploeg wordt altijd strijd inzet en passie verwacht tot na het laatste fluitsignaal. Het is een schande dat sommige Vitesse-supporters het al voor het verstrijken van de laatste kans opgeven.

Gast

#63 Re:

2016-04-16 07:43

#57: -  

Als je Wiebe Nelissen verwijt geen geel-zwart hart te hebben, dan heb je hem 1) nooit zelf gesproken en 2) ben je een faalhaas die achter zijn computertje de Arnhemse moralist uithangt en wel even zal vertellen hoe het zit.