Rob Maas: Tot ziens!

Gast

/ #57

2016-04-12 11:55

Wiebe Nelissen

Je hebt bij twee grote bedrijven je stages afgewerkt gedurende je studie. Hoe heb jij jezelf tijdens je studietijd kunnen onderscheiden van andere studenten om deze plekken te bemachtigen?
Ten eerste heb ik hard gewerkt, vakken gevolgd en tentamens gehaald. Daarnaast ben ik ook actief geweest bij de S.R.S. in het Sponsor Team en later in het dagelijks bestuur. Dat vond ik heel erg leuk en nuttig, want aan de ene kant is het heel erg informatief. Je leert er namelijk met bepaalde vraagstukken en ook met sponsors omgaan. Aan de andere kant leer je nieuwe mensen kennen die uiteindelijk goede vrienden van je worden. Daar vier je de feestjes mee in café Brandpunt. Op die manier blijft serieus zijn en gezelligheid goed in evenwicht. Later heb ik ook de introductie voor nieuwe studenten georganiseerd. Op deze manier probeerde ik mij niet per se te onderscheiden van anderen, want ik vond het gewoon leuk om te doen, maar ik heb er uiteindelijk wel veel aan gehad.

Maar ik heb geen geel swert hart, daarom pas ik ook zo goed bij Joost de Wit en Mo Allach. Kom hier puur voor mijn CV.