Stop Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell.

RobvG

#26

2011-07-02 13:26

Heb lang getwijfeld om mijn handtekening te zetten, het is heel confronterend wat zij doet, tegelijkertijd is het hypocriet om te ontkennen dat hetgeen wat zij doet met dieren dagelijks binnen de industrie gewoon is, en geaccepteerd wordt. De methode om dit te aan te tonen, door het zelf zo provocerend mogelijk te doen vind ik echter smakeloos en zelf onterend. Maar ik twijfel.

Gast

#27

2011-07-02 15:43

achterlijke hoer dat het is grrrr

Gast

#28

2011-07-02 15:44

ik heb maar 1 woord walgelijk!

Gast

#29

2011-07-02 17:34

zij is niet goed bij haar hoofd!

Gast

#30

2011-07-02 19:02

dit is ziek... zij moet gestopt en vast gezet worden!

Gast

#31

2011-07-02 22:21

wat moet je hier nou op zeggen ,t,is walgelijk,zo moet de een het huisdier laten inslapen,waar heel veel van gehouden werd,en dit ziek worden van dit beestje betekende heel veel verdriet,en dan dit,in de naam van kunst?breek me de bek niet open,laat je na kijken

Gast

#32

2011-07-02 22:32

IK VIND HET IN- EN INTRIEST DAT DIT SOORT DINGEN MOGELIJK ZIJN IN EEN 'BESCHAAFD' LAND ALS NEDERLAND.
KINDEREN EN DIEREN ZIJN WEERLOOS, DIE MOET JE BESCHERMEN EN NIET MISBRUIKEN.


Gast

#33 Re:

2011-07-02 22:49

#26: RobvG -

hoi rob

ik kan me jouw gevoel en reactie heel goed voorstellen maar ik denk persoonlijk dat er toch een wereld van verschil ligt tussen de voedsel en kleding industrie waarvoor vee geslacht wordt, dan de manier waarop deze mevrouw een huisdier slacht en vilt.

voedsel en kleding hebben we nodig, en daarvoor onder andere heeft God ons ooit het vee gegeven, maar eerste vereiste is (vind ik) dan wel dat een dier een dierwaardig leven heeft en op een zo snelle en pijnloos mogelijke manier wordt gedood.

huisdieren zijn er voor het plezier en vriendschap, die ga je niet op zo'n manier doden en verwerken als deze katinka doet.

je hebt me wel aan het denken gezet met je reactie, en nogmaals,  er zit heel veel waarheid in jouw woorden maar toch vind ik dat je dit  soort dingen niet kunt en mag doen met huisdieren.

als  slachten en verwerken van dierproducten niet je beroep is, blijf dan met je tengels van dieren af.

zo zie ik het althans.

groetjes, krabjuh


Gast

#34

2011-07-02 22:58

zzulke idiote moeten zelf gevild worden....v erschrikkelijk wat ze met zulke mlieve diertjes doet!! echt om misselijk van te worden ik hoop dat ze er snel iets aan zullen gaan doen!!

Gast

#35

2011-07-04 12:59

Zulke mensen zijn ziek in hun hoofd vind ik.

Gast

#36

2011-07-04 15:36

een zieke geest heeft deze vrouw .

Gast

#37

2011-07-04 17:40

Ieuw dat is het enige wat ik kan zeggen hoe krijgt iemand dit in het hoofd!!

Gast

#38

2011-07-04 21:35

je vraag je af waar is het goed voor dit is afschuwelijk er is totaal geen respect meer

Gast

#39

2011-07-05 20:26

dat noemen zich kunstenaars? moordenaars zul je bedoelen. die griet is al net zo gek ,als die ene ''kunstenaar'' die een hond vastbond en hem liet verhongeren. en dat noemde die ook al kunst? ik heb er geen woorden voor!! achter slot en grendel voor de rest van hun leven. ik noem hun moordenaars en echt geen kunstenaars
Vega

#40

2011-07-06 11:47

@ Rob en Krabjuh:
Ik ben het deels met jullie eens; dit mens is niet goed snik, maar wat er in de bioindustrie of bij de nertsenfok gebeurt is natuurlijk nauwelijks anders, alleen op veel grotere schaal, onzichtbaarder en niet bedoelt als 'kunst'.

Nog een reden om te twijfelen: op deze manier krijgt mevrouw K weer extra aandacht....

Ik hoop overigens van harte dat alle mensen die deze mevrouw zoveel kwaad toewensen vegetarier zijn, of minimaal alleen biologisch vlees eten. Anders is hun geroep wel heel hypocriet.....

(jaja, zelf al 35 jaar vega).

Gast

#41

2011-07-06 14:00

verschrikkelijk,.!!!!
Ze moeten het ook zo met haar doen.....
beesten zijn het die zo iets doen..
Andy hendriks

Gast

#42 Re:

2011-07-06 14:03

#40: Vega -

wrm vega zijn? En waarom zijn wij hypocriete?

 


Gast

#43

2011-07-06 23:42

Ze moeten dat mens zelf net zo hard laten lijden als ze bij die dieren doet, dit is toch verschrikkelijk bah die dieren horen ook een toekomst te hebben en geen leve om gedood en opgezet te worden.
Hier moet wat aan gedaan worden.

Ik ben blij dat er zo veel mensen zijn die probere om dat mens te stoppen en die de dieren willen helpen

gr. Natascha


Gast

#44

2011-07-07 21:02

Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell
...............Die moeten ze levenslang opsluiten!!!!
Vriendelijke groet, Carla de Visser

Gast

#45

2011-07-07 23:24

Laat ze lekker gewoon Meesteres spelen, daar schijnt ze goed in te zijn en dus verdient ze daar neem ik aan ook genoeg mee.
Anders nodig ik haar bij deze bij mij thuis uit en zal vragen of we de rollen om kunnen draaien.....dus ik ben dan Meesteres en zal dr met haar eigen zweepje om dr moeder laten gillen.
Ben bang dat ze mijn aanbod niet aanneemt!!! Maar wat doet de belasting hier mee? Neem aan dat ze niet alles opgeeft wat betreft haar prostitutie-gebeuren?!

Gast

#46

2011-07-08 00:04

belachelijk dat dit zomaar kan in Nederland.
die vrouw verdient een fikse straf en zal nooit meer dieren mogen hebben

Gast

#47

2011-07-08 09:12

zulke mensen zouden eigelijk geen dieren mogen hebben op de zwarte lijst ermee,maarja ze weten er toch wel weer aan te komen.volgens mij ben je ziek als je dode dieren als kunst ziet.groetjes jeanine

Gast

#48

2011-07-08 12:16

hier zijn geen woorden voor wat dat mens doe ze moeten het eens bij haar doen haar vel er af schaven kijken wat zij er van vindt gr ellie

Gast

#49

2011-07-08 14:52

Ik teken deze petitie omdat ik absoluut niet tegen dierenleed kan, dus deze vrouw moet gestopt worden!!!!!

Gast

#50

2011-07-08 17:34

te walgelijk voor woorden.
Wellicht een idee om de rollen om te draaien?