Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven!.

Paul

#51 "United we stand, divided we fall"

2016-02-25 13:54

Deze handtekening als protest tegen de duistere krachten die hier aan het werk zijn (Carrefour, Colruyt & corruptie beginnen toevallig alle drie met een C). Teken ook deze tegen sluiting AH Leuven aub (ook op deze site), waar ik overigens zelf nog nooit geweest ben, maar het gaat om het principe.


Gast

#52

2016-02-25 14:32

Ben net weer mijn wekelijkse boodschappen gaan doen bij Albert Hein , hij is nog niet lang open en moet zeker openblijven.Mensen kiezen toch zelf in welke winkel ze hun boodschappen willen doen , dus waarom moet deze winkel dan weg terwijl er eerst toestemming was om de winkel te bouwen ???
anne

#53

2016-02-25 16:54

Ik was er vanmorgen voor de eerste keer (zelfs met het openbaar vervoer)!

het is een fijne winkel en inderdaad, je kan er dingen vinden, die je nergens anders kan kopen.
De winkel moet blijven!


Gast

#54

2016-02-25 18:10

vind het een gezellige winkel, waar ik gratis een kopje koffie kan drinken en besparingen doe door de bonussen

Gast

#55

2016-02-25 18:27

Kafka in eigen land, en het is gewoon zielig wat hier moet verdedigd worden.   De winkel is pas open sinds einde 2015, nieuw gebouwd met personeel dat er gewoon vol voor gaat.   Dat zie je niet dikwijls, ah ja, wel bij alle andere AH-winkels.   En ik kan het weten, want vooraleer de AH Boortmeerbeek EINDELIJK  zijn deuren heeft geopend hier (ocharme 2 maanden terug) hebben wij bijna het ganse land afgereisd om in een winkel van AH terecht te kunnen.    En we gaan niet zozeer voor hun goedkope producten, maar wel voor hun aparte gamma en andere bijzondere producten die je gewoon nergens anders kan vinden.   

Wat willen ze nu, dat we terug beginnen rond te rijden, kilometers ver, noem maar op hé, Brugge, Turnhout, Lier, Kontich tot zelfs Maastricht, we zijn gewoon overal geweest om toch maar de producten van AH te kunnen kopen.   

 

Regering, of wie hier ook over beslist, denk aub toch eens na.   Dit gaat hier niet over een geval van macht van een bepaalde groep op deze plaats.   In een cirkel van max 5 km vind je gewoon alle winkels die er moeten zijn, Okay (ligt er gewoon vlak naast), Aldi, Lidl, Carrefour, noem maar op hé.   

 

Wij eisen dat de AH in Boortmeerbeek gewoon kan blijven, het is gewoon ONZE winkel geworden nu, we doen er wekelijks onze inkopen.   

 


Gast

#56

2016-02-25 19:32

Nu er eindelijk een AH in de buurt is,willen ze die sluiten!Niet iedereen heeft de kans of de mogelijkheden om zo ver te rijden voor een AH,



Gast

#57

2016-02-25 20:28

Uit sympathie. Voeding is een basisbehoefte. Omwille van een belachelijke economische redenering een voedingswinkel sluiten tart elke verbeelding.
Nath

#58 Re: Re:

2016-02-25 21:19

  • jeTravaille DANS CE magasin à Boortmeerbeek et tout les jours (depuis 10 semaine) Nous Nous battons pour Avoir un magasin chaleureux et agréable pour nos clients !  Albert heijn est une grande famille  Collège , manadgere ,intérimaire , ! Nous ne voulons pas que notre magasin  ferme! Aider nous ! Merci 


Gast

#59

2016-02-25 21:29

Alle Albert Heijns moeten blijven: handen af v.d. vrije keus hoe en waar te winkelen! Niet ambtenaren maar consumenten bepalen waar de beste prijs, kwaliteit en service te bekomen is.
Vorig jaar zijn o.a. Carrefour, Colruyt, Cora en Delhaize beboet omwille van onderlinge prijsafspraken, AH moet ver weg blijven v. zulke praktijken en dus wat mij betreft: STOP de Ahold-Delhaize fusie. Een mogelijk groter marktaandeel buiten Europa kan nooit een reden zijn om hier geld over de balk te smijten en juist aangeworven personeel te ontslaan. Iedereen wordt hierdoor benadeeld. POWER TO THE PEOPLE !!

Gast

#60

2016-02-26 00:08

Prima winkel, goeie kwaliteit, producten die je nergens anders kan vinden! Doen ze dit dan kunnen ze ook fluiten dat ik nog in een kutDelhaize binnenkom!

Gast

#61

2016-02-26 07:23

Het is de eerste en enige in een straal van meer dan 10 km denk ik ; wie zonder wagen gaat nog naar Albert Heijn kunnen gaan winkelen ?,t is toch een hele fijne winkel ook , verkoop dan Delhaize s die zijn er in elk dorp ..(ik denk dat er veel bezoekers van Albert Heijn Boortmeerbeek zelfs de weg niet weten naar de Delhaize ,daar die in een ander straat ligt .


Gast

#62

2016-02-26 10:04

Niet te snappen. Laten ze eerst AH een heel gebouw neerzetten personeel aanwerven klanten aantrekken om dan na 2 maand te zeggen dat ze toe moeten. Echt ni te snappen. Ik winkel er elke week en zou dan 2o km moeten gaan rijden als het ni meer is voor een andere AH

Gast

#63

2016-02-26 19:52

Aanbod is zo veel gevarieerder dan in andere winkels. Er worden producten verkocht die niet in andere winkels verkrijgbaar zijn.
Denk ook aan de werkgelegenheid, de tevreden klanten en stel vast dat de reden om de winkel, die nog maar net open is, te sluiten kortzichtig is.

Gast

#64

2016-02-26 20:51

Une vraie blague belge à la sauce hollandaise.
Incroyablement scandaleux !!!!!!!!!

Gast

#65

2016-02-26 21:38

Leuke winkel met buitengewoon gemotiveerd team!

Gast

#66

2016-02-27 12:16

Dit is belachelijk!

Gast

#67

2016-02-27 21:40

Omdat ik meevoel met alle werknemers van AH.

Gast

#68 Re: Re:

2016-02-29 10:18

#29: - Re:  

 En dat terwijl Colruyt en Okay ook van dezelfde groep is en ook vlak bij elkaar liggen


Gast

#69

2016-03-01 10:10

Omdat het te zot is voor woorden dat de staat zich zelf maar DURFT moeien in de correcte werking van eerlijke concurentie. Ik heb een hele hoop scheldwoorden klaar, maar, laat me gewoon zeggen dat dit me in dit land niet verbaasd, maar echt weer teleurstelt over de openheid, vrijheid en recht op keuze, die men denkt in dit land te hebben.

Gast

#70

2016-03-04 19:22

Waarom is er maar één mededingingsauthoriteit?

Gast

#71

2016-06-01 11:34

goede winkel en service met bekwaam personeel en veel verschillende produkten
Claudia

#72

2016-08-08 22:56

 In Brussel wonende was deze, op half uur rijden de dichtstbijzijnde AH.  Leuven gaat dicht, Wemmel gaat niet eens open. Ik ben er verdrietig van.

Mooie,  propere winkel met vriendelijk personeel. Goede producten. 


Gast

#73

2016-09-01 10:59

AH zorgt voor variatie binnen de regio boortmeerbeek en de supermarkten aldaar. Wijzelf komen zelfs van mechelen om regelmatig bij AH inkopen te doen
Raf.

Gast

#74

2016-10-11 10:34

Geen beperkingen in ons keuzerecht! Laat de markt zijn werk doen.
AH Fan

#75 AH moet blijven.

2016-12-09 17:58

eindelijk woon Ik weer dicht bij de AH. Was blij weer bij mijn favoriete winkel boodschappen te doen. Ik ben Nederlandse en ben blij daarheen te kunnen. Ze hebben hier meer Dan in een andere supermarkt. Laat deze AH open blijven !!!!!!!