Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman / Mededelingen / We gaan de petitie aanbieden aan de Tweede Kamer / Opmerkingen


Gast

#1

2016-02-12 22:57

Dag Marieke,
woensdag 12 februari 2016 bestaat niet. Welke dag/datum is het?
Har Tortike, namens STUK
Marieke Lenting
De auteur van deze petitie

#2 Re:

2016-02-12 22:59

#1: -  

 Dank! Het staat er nu correct. 


Gast

#3

2016-02-13 07:58

Hallo Marieke,

goed werk! Prima om opnieuw bij de kamer aan de orde te stellen, dat zij het wel goedkeuren is werkelijk kwalijk. Hoe vol!!!

Gast

#4

2016-02-13 09:07

De petitie heb ik al aan zoveel mogelijk mensen rond gemaild, dus ik weet neit meer wie ik dit kan sturen!
Marijke Jongbloed.

Gast

#5

2016-02-13 09:13

Het is natuurlijk belachelijk dat je pas benoemd en nog niet eens ingewerkt,begint met een voor jou te populaire collega weg te werken. Dat geeft de kleinheid van v.Zutphen weer en ik denk dat daarom de verkeerde opvolger v.d. Nationale Ombudsman is benoemd. Dat krijg je als topfuncties uit het Old Boys netwerk opgevuld worden, dan spelen competenties niet echt een rol. Neem iemand die alle lagen uit de samenleveing kent en dien overeenkomstig integer en verstandig kan reageren.
Je begint, hoe dan ook,niet als startende persoon met een uitstekend functionerende persoon uit je organisatie weg te werken, dan heb je niet begrepen hoe belangrijk ZIJN plaats is en dan heb je ook geen zicht op hoe die plek volledig -in het belang van de maatschappij -op te vullen. Ego is een slechte raadgever, dat blijkt wel weer.

Gast

#6

2016-02-13 21:14

Super gedaan!
Marco van de Broek

#7 Kinderombudsman

2016-02-13 22:12

Wederom een lachwekkende vertoning in het Haagse. Iemand die net komt kijken, stuurt niet alleen het management (de directeur) de laan uit, maar ook nog eens de mensen die de afgelopen jaren hebben aangetoond uit het juiste hout gesneden te zijn, namelijk een kritische houding ten aanzien van het handelen van de (rijks)overheid. Gebruik die kennis en ervaring en loop niet slaafs achter de opvattingen van kabinet en departementen aan.

Ik pleit dan ook voor het aanblijven van Dullaert als Kinderombudsman en voor het vertrek van Van Zutphen als Nationale Ombudsman.


Gast

#8

2016-02-14 13:58

Cases hr.van Zutphen, openheid en overheid. Wetten worden gemaakt om mensen te dienste te zijn.
Zie graag Marc.
Theo

#9 van Zutphen moet opstappen

2016-02-15 07:22

kan er niet gelijk een petitie gestart worden "ombudsman van Zutphen moet opstappen"

Hij had nl. aangegeven dat hij Dullaert te populair vond en "te"veel in de publiciteit kwam.

van Zutphen wil graag als ombudsman de successen van anderen publiceren.

daarnaast is hij niet professioneel genoeg om zijn persoonlijke problemen met Dullaert het hoofd te bieden


Gast

#10

2016-02-15 18:20

Geachte mevrouw Lenting,

Ik hoop van harte dat er inmiddels nog meer handtekeningen zijn binnen gekomen: ik wens u woensdag succes toe!

Met hartelijke groeten, pastoor Jos Rosenhart

Gast

#11 Re: van Zutphen moet opstappen

2016-02-17 15:10

#9: Theo - van Zutphen moet opstappen kan er niet gelijk een petitie gestart worden "ombudsman van Zutphen moet opstappen"

 Die petitie bestaat allang: http://ontslavanzutphen.petities.nl


Gast

#12

2016-02-18 11:27

Hallo Mw. Lenting,
Het is nu donderdag de 18e, hoe is het gegaan met het aanbieden? En wat zijn de volgende stappen?
De petitie is een succes moge de wens uit komen!
Met vr grt. H. Warmenhoven

Gast

#13

2016-02-23 17:07

Beste Marieke Lenting. Wat ontzettend goed dat je je hard maakt dat Marc Dullaert als kinderombudsman moet blijven. Hij is een van de weinigen die begrijpt hoe het in de nieuwe Jeugdwet niet werkt. En er zich hard voor maakt. Omdat hij de kamer irriteert, (zijn werk dus goed doet!!!) Is het voor heel veel kinderen die afhankelijk zijn van Zorg, zeer belangrijk dat hij blijft. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de uitkomst van de vergadering van 11-2-16 van de vaste kamercomissie.