Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Aanbieden petitie
Laat inderdaad de 2e kamer daar maar eens over debatteren.
Wanneer meneer de nat.pmbudsman niet eens in staat is om met zo'n beminnelijke man samen te werken en alles wat hij voor kinderen en hun rechten doet bij hem te laten, dan vraag ik mij ernstig af of deze heer wel op de goede plaats zit!
Eerzuchtige types die alles naar hun eigen idee willen zetten, hebben al genoeg schade aan onze samenleving aangericht.....
Re: Beste Ombudsman, waarom moest Marc Dullaert nu écht weg?
Marc Dullaert
wij vinden dat Marc Dullart moet blijven die uitstekend werk verricht van de kinderen .
Vertrouwen?
Ik hoop niet dat ik de ombudsman ooit nodig heb, want mensen zoals de heer van Zutphen kom je al genoeg tegen in de managerslagen van zorg, onderwijs etc.
Dank voor uw initiatief.
Wij staan pal achter Marc Dullaert.
Hij heeft onze kinderen zeer goed geholpen.
Vriendelijke groet,
Fam Gabriels
Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
hulde hulde hulde voor dit initiatief en de vasthoudendheid waarmee jullie doorgaan - hoop zo dat het succes heeft
Dolf van der Linden.
Hopelijk blijft het ondertekenen van deze petitie ook nog mogelijk na het aanbieden van de 36.000 die momenteel binnengekomen zijn.
Mocht er onvoldoende reactie op komen vanuit de Tweede Kamer, kunnen we mogelijk meer bereiken als we er 40.000 kunnen verzamelen.
Helemaal top
Re: IsReiniervanZutphenalweg.nl ?
#1: -
IsReiniervanZutphenalweg.nl ? De VVD wil niet teveel weerstand. Reinier moet waarschijnlijk zorgen dat er niet teveel kritiek komt op het beleid. Zijn taak is om alles een beetje weg te houden van Rutte. Het gaat immers om de multinationals, het gaat om macht, het gaat om buitenlandse investeringen, het gaat om de lieden en instituten die weliswaar nauwelijks belasting betalen, maar wel heel belangrijk zijn voor Nederland handelsland. Ze kunnen geen onafhankelijke ombudsman gebruiken. Eerst die kerel van de ANWB en nu die circusdirecteur en gewone integere mensen moeten weg.