PETITIE: DEBLOKKERING PROCEDURE INTERLANDELIJKE ADOPTIES OEGANDA


Gast

#1

2016-02-05 18:00

Waarom moet een adoptie die al jaren in volle gang is voor de adoptie ouders gestopt worden? Die hebben al een jarenlange lijdensweg achter de rug, kunnen geen eigen kinderen hebben maar willen een warm nest! Zoveel kinderen in weeshuizen zouden in ongelooflijk goede gezinnen terechtkomen, anders doe je geen adoptie! je betaalt er een som geld voor om echt je geluk tegemoet te zien en dan schrappen....KOMAAN!!!! wees eens een politieker met een hart en gun die gezinnen hun liefde! Er zijn zoveel ouders die iniet voor hun kinderen zorgen en die mogen de ene na de andere op de wereld zetten, dan nog liefst van verschillende vaders en zelfs moeders die drugs nemen en drinken.....DAT MAG???????????????

Gast

#2

2016-02-05 19:20

Schandalig gewoon : hoe men omgaat met de kinderen en de ouders. Deze kinderen verdienen een warm gezin, procedures zijn in gang gezet.... en dan terugkrabbelen: geen woorden voor...

Gast

#3

2016-02-05 19:25

Omdat ik ervan overtuigd ben dat Léonce heel gelukkig is en die kans ook wil geven aan andere kinderen.

Daarnaast vind ik het vreselijk om ouders en eveneens kind jaren te laten wachten terwijl ze die jaren al gelukkig hadden kunnen zijn.


Gast

#4

2016-02-05 19:27

In het belang van alle Oegandese kindjes die wachten op een WARME thuis !!

Gast

#5

2016-02-05 19:40

ALLE weeskinderen hebben recht op een warm nest! Een schande hoe ouders zo op de proef gesteld worden en geduld moeten uitoefenen...!!

Is het trouwens in het belang van het kind... Of zit daar op politiek vlak meer achter...??


Gast

#6

2016-02-05 19:56

Waarom moeten adoptieouders zolang wachten? Compleet nutteloos zowel voor ouders als voor de kindjes die wachten op een warme thuis.

Gast

#7

2016-02-05 19:56

Al jaren van onzekerheid, hoop, angst,... achter de rug en nu terug het deksel op de neus !
Deze kinderen verdienen een warm nestje en er zijn er zoveel die staan te popelen om ze hartelijk op te nemen in het gezin ! Laat ons hopen dat er verandering komt in deze trieste situatie !!!

Gast

#8

2016-02-05 20:17

Om een kindje een schitterende thuis te geven. Mijn vriendin zou een super mama zijn! En heeft zoveel liefde om te geven!!

Gast

#9

2016-02-05 21:06

omdat we 15jaar geleden in dezelfde moeilijkheden zaten ...administratieve onwil op buitenlandse zaken EN Kind en gezin..zeer ontnuchterende strijd ..waar je je vaak machteloos voelt....maar het kind is 9maand later dan voorzien aangekomen..totaal verloren tijd in het groeiproces van ons kind ,in t belang vanhet kind??????maar dat was absoluut geen probleem voor administratieven noch voor de adoptieverantwwordelijken van die tijd in Kind en Gezin...eigenlijk was dat alleen ons probleem en zorg...

Gast

#10

2016-02-05 21:11

Zelf 2 adoptiekindjes. Niets zo erg als onzekerheid wetende dat er kindjes zitten te wachten.

Gast

#11

2016-02-05 21:52

Go go go, Kielse ratjes! Wij duimen!!!!

Gast

#12

2016-02-05 23:26

Steun voor alle mensen die een kindje willen adopteren.. 


Gast

#13

2016-02-06 06:53

Geef die kinderen een warm nestje met toekomst ipv een weeshuis en troosteloze toestanden. U woont toch ook niet in een gevangenis. Denk nou eens echt na. ALLES is LiEFDE.

Gast

#14

2016-02-06 07:38

Geef die kinderen een kans.

Gast

#15

2016-02-06 08:35

Als men reeds zo lang aan het procederen is mag men dat niet van de ene dag op de andere dag stopzetten voor die adoptie-ouders in spe.

Gast

#16

2016-02-06 08:49

Omdat we kinderen een goede thuis willen geven. Wat voor zin heeft het om het allemaal zo lang te laden duren. Vooral als het om een tweede adoptie gaat en men kan zien dat het goed gaat. 


Gast

#17

2016-02-06 09:13

Ik wil bij deze heel graag Klaartje en Christoph steunen. Zij zijn een prachtkoppel met al een prachtige dochter leoncé(ook geadopteerd). Zij hebben één grote wens...een broertje of zusje voor leoncé...geef hun alsjeblieft die kans...voor het kindje zou het ook geweldig zijn om in dit warme nest terecht te komen! Wij duimen hier alvast heel hard mee!!! Jim, Saar, robbe, Lars en Stella.

Gast

#18

2016-02-06 09:14

Onder het motto dat alle kleine beetjes helpen en in de hoop dat het belang van het kind ECHT vooropgesteld kan worden !!

Gast

#19

2016-02-06 17:43

Ik heb de petitie ondertekend omdat de adoptie van onze kleinzoon eveneens niet probleemloos verliep waardoor onze kleinzoon een jaar langer heeft moeten in het weeshuis verblijven.Met nadelige gevolgen voor het kind. We wensen dat geen enkele adoptieouder toe,zij wensen het beste voor hun kind.

Gast

#20

2016-02-06 18:45

Omdat er zo veel kinderen nood hebben aan een warme thuis en een kanaal blokkeren zorgt er voor dat deze kinderen niet de nodige liefde, aandacht en warmte krijgen die ze verdienen. En omdat er een lieve schat op mij (en mijn man) zit te wachten en door deze blokkering moet dat kind nu verplicht in een weeshuis opgroeien! En dat terwijl er hier in België een erg warm en liefdevol nest klaar is om die lieve schat te ontvangen...

Gast

#21

2016-02-08 08:30

uit sympathie en medevoelen met deze mensen

Gast

#22

2016-02-08 14:17

Om een kind een schitterende toekomst te geven kan je toch niet tegen zijn. Veel succes en het zal jullie wel lukken Kathleen !!!! Veel succes !!!!! En hoop dat jullie wens uitkomt !!!!!

Aline en Marc

 

 


Gast

#23

2016-02-08 15:49

hebben onze zoon al bijna 3 jaar thuis uit Oeganda maar denk elk dag aan wachtende ouders.

Gast

#24

2016-02-08 17:20

mijn dochter en schoonzoon wachten al vijf jaar op een kindje en het werd nu toch eens tijd dat het gaat gebeuren, ze zouden super-ouders zijn en die kindjes verdienen een liefdevolle thuis

Gast

#25

2016-02-10 20:21

Wanneer de belangen van het kind vooropgesteld worden, waarom zit die dan in een armzalig weeshuis in plaats van een warme thuis bij een liefhebbend gezin.