Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Van kabinetswege stapelt men fout op fout en liegt men er op los
Heel spijtig!! Het kan zoveel beter..
Dit gedrag maakt de huidige, nieuwe ombudsman ongeschikt voor zijn baan.
En dat is dhr .Dullaert
Re: Re: Re: Organiseer: MEDIA AANDACHT OPEISEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#6364: - Re: Re: Organiseer: MEDIA AANDACHT OPEISEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook!!!
Demonstratie????
Vooral omdat zijn baas zelfs in Nieuwsuur niet het lef heeft om open kaart te spelen. Dullaert moet blijven, van Zutphen moet opstappen.
Re: Re: Re: Re: Organiseer: MEDIA AANDACHT OPEISEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#6390: wa - Re: Re: Re: Organiseer: MEDIA AANDACHT OPEISEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja!! Ik ben niet zo handig met social media. Wie wel en kan zo'n demonstratie aankondigen? Ik wil graag mede organiseren. Hoe komen we met elkaar in contact?! Grt EB
Zeker als het om leidinggevenden betreft.
Duidelijkheid ook naar de buitenwereld is het korste lijntje veroorzaakt uiteindelijk ook de minste ophef.Zeker als de buitenwereld ook vindt dat deze zijn werk goed doet. Het ook in het landsbelang dat de goede mensen op de goede stoel zitten. Er zijn al veel te veel mensen op zo'n stoel blijven zitten die daar niet horen toch, meneer van Zutphen?
Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
Re:
#6379: - Tweede kamer kan nationale ombudsman ogv wet nationale ombudsman ontslaan lijkt mij wel zo fatsoenlijk om eigen fouten recht te trekken
Re:
#6387: - Politiek maakt zich volstrekt ongeloofwaardig door nu geen actie te nemen.
Re:
Allemaal ook even deze petitietekenen:
https://petities.nl/petitions/reinier-van-zutphen-moet-weg?locale=nl
Dit lost het probleem hopelijk op.
| This discussion has been closed. |